Mikä on syynä kun nainen ei halua käydä anopin luona eikä vie miestä omien vanhempien luo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mikä voisi olla syynä kun pari seurustelee 8-vuotta ja tänä aikana nainen ei ole halunnut käydä kertaakaan miehen perheen luona (asuvat samassa kaupungissa) kertaakaan, eikä miestä voi viedä tämän naisen omien vanhempien luo? Lapseton pari. Nainen kulkee muutenkin yksin kavereidensa kanssa menoissa ja baareissa ja mies kotona. Asuvat yhdessä.
Tämä siis vanhaa tarinaa. Tuo mies on minun nykyinen mieheni. Olen asiasta kysynyt, mutta juuta enkä jaata ole vastausta saanut.

Jaa, no, varmaan ei sitten ole kovin kiinnostunut omien vanhempien tai miehen vanhempien seurasta, ei halua tutustua, ehkäpä voi olla kevytkenkäinen suhdekin? mutta tämä siis taitaa kuuluu menneisyyteen koko juttu?

Kyllä muakin varmaan kiinnostais, vaikka vanha juttu onkin :) Ihmeellistä kyllä tuo ettei miestäkään voinut viedä näytille. Kävikö näinen kuitenkin itse vanhempiensa luona?

me ei ainakaan käydä anopilla siksi kun polttaa tupakkaa sisällä. Tulee aian pä kipeäski siellä käynnin jälkeen ja kaikki vaateet pitää laitta pesun, sitlikin tunu etä se haju leijuu mukana koko ajan :x

Yhteistyössä