Mikä on teidän mielestä kohtuullinen hinta villahaalarista, siis käytetystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja

Vieras
Olen huutamassa huutiksesta yhtä neulehaalaria pojalle ja mietin että jos hinta nousee niin paljon niistä kannattaa maksaa? Nyt hinta on 6 euroa. Ajattelin että jos jonkun 8 euroa maksaisi, kai se on hyvä.

Mitä ne maksavat kaupassa uusina, jonkun 20 euroa? Varmaan riippuu merkistä. Tuossa ei sanota.

Kerro merkki? Ai joo, et halua muita huutajia apajille kun noin puoli-ilmaiseksi näyttäisi olevan lähdössä. Jos on puhdasta villaa ja esim. Kivat- tai Ruskovilla-haalari, niin kyllä mä voisin 15-20 euroakin maksaa, edellyttäen että on hyvässä kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Kerro merkki? Ai joo, et halua muita huutajia apajille kun noin puoli-ilmaiseksi näyttäisi olevan lähdössä. Jos on puhdasta villaa ja esim. Kivat- tai Ruskovilla-haalari, niin kyllä mä voisin 15-20 euroakin maksaa, edellyttäen että on hyvässä kunnossa.

Ruskovillasta maksetaan ihan yleisesti suunnilleen 50% uuden hinnasta, eli hyväkuntoisesta haalarista voi saada noin 30euroa.

Muista haalareista en maksaisi niin paljon.

Kiitos kaikille! Taidan pitää rajana sitten 10 euroa. Toistaiseksi ei ole kuin yksi huuto joten jos vaikka saisi halvalla : )

Kyllä meille passaa sekoitehaalarikin. Ei tarvitse olla Ruskovillaa (jotka kyllä ovat tosi hyviä mutta liian kalliita).

Yhteistyössä