V
vierailija
Vieras
Mikä on tekosyysi tehdä jatkuvasti aloituksia typeristä asioista ja lisäksi tehdä niissä niin paljon kirjoitusvirheitä? Onko tekosyysi lääkitus vaiko alkoholi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä on tekosyysi tehdä jatkuvasti aloituksia typeristä asioista ja lisäksi tehdä niissä niin paljon kirjoitusvirheitä? Onko tekosyysi lääkitus vaiko alkoholi?
:roflmao:Mikä on tekosyysi tehdä jatkuvasti aloituksia typeristä asioista ja lisäksi tehdä niissä niin paljon kirjoitusvirheitä? Onko tekosyysi lääkitus vaiko alkoholi?
No kerrohan ap.Mikä on tekosyysi tehdä jatkuvasti aloituksia typeristä asioista ja lisäksi tehdä niissä niin paljon kirjoitusvirheitä? Onko tekosyysi lääkitus vaiko alkoholi?
Olen yksinäinen ihminen ja kerjään huomiota.No kerrohan ap.
mikä on teko syy lukea, jos ei kiinnosta
teko syy
teko syy
teko syy
Mikä on tekosyysi, ettet osaa koskaan kirjoittaa yhdyssanoja yhteen?
Nuo molemmat ja lisäksi minulla on vakava persoonallisuushäiriö, olen yksinäinen ja hyljeksitty, yhyy-byhyyMikä on tekosyysi tehdä jatkuvasti aloituksia typeristä asioista ja lisäksi tehdä niissä niin paljon kirjoitusvirheitä? Onko tekosyysi lääkitus vaiko alkoholi?
Tiedettiin joNuo molemmat ja lisäksi minulla on vakava persoonallisuushäiriö, olen yksinäinen ja hyljeksitty, yhyy-byhyy
Hakeudu kallonkutistajalle ensinKakkahätä!