Mikä on todennäköisyys sille, että oisin raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menkkoja odotellessa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menkkoja odotellessa?

Vieras
Kp 41/32.
Viimeksi testasin aamuvirtsasta (kp 38/32). Nega. Oon kerran aiemmin ollut raskaana, silloin + pamahti jo menkkojen alkamispäivänä tikkuun. En oo uskaltanu uusiks vielä testata, missä vaiheessa kannattais? Neuvolaan on kai turha soittaa, sieltä käsketään vaan seurailla tilannetta tms. Ei oo ollu mitään vuotoa, eikä enteitä menkkojen alkamisesta. Maanantaina jäi pyyhkiessä vähän rusehtavaa paperiin, mutta se oli tosiaan jo maanantaina, eikä sen jälkeen oo tullu mitään.

Ei varsinaisesti yritetä lasta, muttei olla käytetty ehkäisyäkään pitkiin aikoihin. Hormoniehkäisyn lopetin 2 vuotta sitten ja kierto on ollut säännöllinen, koskaan ei oo ollu myöhässä. Stressiä ei oo.

Mulla on:
- pahoinvointia
- palelua
- paineen tunnetta alavatsassa (vähänki ku istuu kyyrymmässä, niin tuntuu tosi epämukavalta!)
- satunnaista vihlontaa nivusissa, lähinnä äkillisistä liikkeistä
- viime viikonloppuna tuntui "poreilua" vatsassa
- väsyttää ihan vietävästi ja koko ajan
- kipeät rinnat

Onko toiveita vielä? Haluaisin tottakai lapsen, syksyisen rajun km:n jälkeen se olisi jopa toivottavaa, mutta en mä silti ainakaan kaikkia oireita voi toiveajattelulla aikaiseksi saada :)

Hyvinkin mahdollistahan se on, aika monilla on myöhästynyt ovulaatio joskus, mikä selittäisi että testikin on vielä näyttänyt negaa. Kyllä minä ainakin testailisin uudestaan muutaman päivän välein. Jossain välissä ottaisin yhteyttä kyllä terveyskeskukseen koska olisin huolissani kun kuukautisia ei näy. Itselläni on kyllä kuukautiset semmoinen kellopeli, että olisin kp41 jo sairaana huolesta.

Oireita voi kyllä helpolla kuvitella itselleen, siitä on kokemusta :(

Mies tuskastui tänään mun mielialavaihteluihinkin. Mä purskahdin itkuun, kun se huomautti jostain pikkuasiasta...

Oon vaan ymmälläni, että mikä voi saada kropan sekaisin.

Ainakaan tyypillisiä menkkoja edeltäviä juttuja nää ei mulle oo, mutta tiiä si.
Yleensä maha on sekasin ja maha tuntuu puukolla pistellyltä, kun menkat lähestyy.

Tee testi sillä se selviää. Lääkäri ei vielä pieneen menkkojen heittoon yleensä puutu.

Osta vaikka apteekin oma testi, se on hyvä.
Ite oon testannu kans pregent stick-merkkisillä. Niitä saa ainaki prismasta ja s-marketeista.
Hintaa 4,20e/pkt/2kpl

Taas käytiin aamusta moikkaamassa wc-ankkaa. *yöks* Minkäänlaisia kipuja ei vieläkään ole, nivusten satunnaista vihlontaa lukuunottamatta. Ja vatsan "painontunne" tuntuu nyt koko ajan, aiemmin se oli vain kyyryssä istuessa...

Menkat on tosiaan aina tullut kellon tarkasti, mutta nyt ei näy eikä kuulu. Ei edes viitteitä, että alkaisi. Haen tänään testin ja testaan lauantaiaamuna aamuvirtsasta. Ens viikolla vois olla yhteydessä ä-neuvolaan, että mitä tehdään, meenkö sinne esim. veritestiin vai odotanko kotona vielä, että menkat alkais. Ens tiistaina ne ois 2 viikkoa myöhässä... *huokaus*

Mä nostan tätä nyt kerran :D
Olis kiva kuulla, jos joku ois myöhään ovuloinut/plussannut. Testi on mulla hyppysissä, mutta teen sen vasta aamuvirtsasta huomenna.

juu voit testata nyt hetikkin kun menkat noin myöhässä ja samat oireet on minullakin ja eilen testasin plussan.pari päivää sitten näytti vielä negatiivista ja menkat mulla myöskin oli jo viikon myöhässä..

Saatat olla raskaana mikäli...

-olet nainen
-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä
-olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä
-olet EHKÄ harrastanut seksiä
-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)
-kuukautisesi tulevat ajallaan
-et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista
-apteekin raskaustesti näyttää plussaa
-apteekin testi näyttää negaa
-apteekin testi näyttää vastavaloon kallistettuna, läpivalaistuna tai tietyssä valaistuksessa plussaa
-näet silmiäsi siristämällä apteekin testin kahtena
-et osaa tulkita apteekin testiä
-voit pahoin
-et voi pahoin
-voit ehkä pahoin
-ruokahalusi on moninkertaistunut
-ruokahalusi on kadonnut
-painosi nousee selittämättömästi
-painosi laskee selittämättömästi
-sinua väsyttää koko ajan
-koet olevasi elämäsi vedossa
-rintasi ovat turvonneet ja arat
-rinnoissasi ei ole tapahtunut muutoksia sitten teinivuosien
-vatsassa nipistelee ja vihloo tai tai juilii erikoisesti tai sitten ei
-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei
-valkovuotosi on lisääntynyt merkittävästi tai vähentynyt poikkeuksellisesti
-pimppasi on kuiva ja rapea
-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi
-mielialasi vaihtelevat hurmiosta ahdinkoon
- kissasi, koirasi, miehesi ja kymppiuutisten uutisankkuri käyttäytyvät poikkeuksellisesti, ihan kuin aavistaen jotain
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)
-kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti.
[/quote][/quote]

Mihinköhän tää alaselän juiliminenkin nyt sitten liittyy.
No raskaustesti polttelee taskussa, mutta teen sen vasta aamuvirtsasta, vaikka menkat onkin näin paljon myöhässä. Aamuvirtsa on kuitenkin aina voimakkaampaa.

Koko ajan saa juosta pissallakin, vaikken juo mielestäni tavallista enempää.

Mä en nyt tiedä oliko toi plussa vai viivan paikka?? Luulin jo eilen illalla, että menkat alkoi, kun lorahti, mutta se oli valkovuotoa. Sain hiivatulehduksenkin ilmeisesti, sellainen olikin viimeksi kesällä -09, kun olin raskaana...

Samaa pohdin eilisestä ehkäisyttömästä kerrasta, tänään alkanut alamahaa kivistellä ovulaatiomaiseen tapaan..mut en oikein usko kun luteaalivaihe on synnytyksen jälkeen ollut tosi lyhyt, 5-8vrk, ei siinä ehdi mikään kiinnittyä kohtuun.

Mut sun asiaas, pitäis kyllä näkyä noilla kiertopäivillä plussa, mut naisen elimistö on mutkikas, ei välttämäti olekaan ovis ollut samaan aikaan kuin normaalisti :D
Hurjasti plussaonnea teille, jos ei tällä kertaa, sitten tulevaisuudessa!

Yhteistyössä