mikä parasta pienen ripulii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heppuli

Vieras
mitä ruokaa kannattais koittaa syöttää tol 1v ku ripuli ja huutaa illat ja melkee päivätki mahakipua??lääkäris sanottii et voi syöttää kaikkee mitä vaa suostuu syömää,mut eilen ku söi puuroa,piimää ja perunaa+kastiket ni huusi illal 3h ja sit heräs yöl ja huusi viel tunni enne ku sain nukkuu!?nesteitä tarvis kuulemma saad menee 1,5l päiväs,mut ihan mahdotonta!mä en jaksa tätä enää kauaa =(

Juota sille osmosalia. Sit tosiaan sitä mitä suostuu syömään, sehän on ainaki itellä ihan sama mitä syö, silti se kiertää siellä mahassa ilkeästi. Tsemppiä sulle ja paranemisia pienelle. Ikäviä nuo taudit.

Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:
mun käskettii juottaa floridralia 5dl päivässä+muita mesteitä 7dl...aika hurjalta määrältä kyl vaikuttaa!

ei meillä poju juonut kyllä tuollaisia määriä,mahdoton tehtävä meillä.mutta toi juominen yleensä on tärkeetä.meillä ripuloi 2vkoa ja tuntui ettei tuu mitään mutta sitten helpotti. :hug:

tos menee painon mukaa noi nestemäärät ja meil painaa 11kg045g =) mä pelkään enite et onki allergiaa tmv,mut toivottavasti olis vaa ripulia...itkettää vaa ku toinen huutaa kipujaa illat,mut aamut o hiukan parempia!

Yhteistyössä