Mikä perrrr... siinä on, että toinen osapuoli ei voi ilmoittaa jos tuleekin este, eikä pääsekään tapaamiseen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ärsyttää niin tämä kyseinen ilmiö.

Homma menee siis kutakuinkin tällä kaavalla:
Henkilö A ja B sopivat, että kellonaikana X tehdään jotakin. Henkilö A laittaa itsensä ja lapsensa valmiiksi, ja lähtee tapaamispaikalle. Henkilö B ei kuitenkaan tuonne ilmaannu, ei vastaa puheluihin tai viesteihin eikä myöskään soita takaisin. Tuntien päästä tai seuraavana päivänä hän ilmoittaa, että
a) Mun lapselleni nousi kova kuume
b) Mun piti käyttää tätiäni kaupassa
c) Mun lapset kitisee, joten ei me päästä lähtemään
d) jotain muuta.

Helvetti. Kuitenkin niitä tapaamisia sitten pitää ehdotella, ja odotuttaa toisia ihmisiä ihan turhan takia. Miksi, VOI MIKSI, ei voi ilmoittaa, kun se helkkarin este (ellei nyt tosiaan ole joku niin hengenhätä, että tällaiset tapaamiset on sen rinnalla sivuseikkoja) ilmenee? Eikö tällainen olisi kohteliaista ja käy jokaisella normaalit käytöstavat omaavalla ihmisellä järkeen?

Niin, ja miten noita esteitä voi tulla joka ainoa kerta? Miksi ihmeessä tällainen henkilö B edes ehdottelee itse tapaamisia, kun ne kerta toisensa jälkeen peruuntuvat ties millä verukkeella?

Alkuperäinen kirjoittaja Päärynäinen;26623390:
Puhutkohan mun entisestä kaverista? Kotiäiti jolla kaksi tytärtä ja nuorimmainen poika?

Ei, ei kuulosta samalta ihmiseltä. Mutta samanlaisia tuntuu olevan liikkeellä enemmänkin. Sinänsä "helpottavaa" tietää etten ole ainoa, jota tällä tavalla kohdellaan. Ihmettelen kuitenkin, mitä noiden päässä oikein liikkuu; eikö osata asettua toisen ihmisen asemaan vai eikö ole kotona opetettu käytöstapoja vai mistä tässä oikein kiikastaa? Tosi kurjaa tällainen kuitenkin on.

Omat lapset on onneksi sen verran pieniä, etteivät noita tapaamisia (ko. tyypillä siis itselläänkin lapsia) osaa vielä odottaa, mutta jos isompia olisivat, niin olisipa "kiva" pettymys heille...

Ellei kyseessä ole läpeensä välinpitämätön ja itsekäs ihminen (mutta olisiko sinulla sellaista ystävänä?), aikoa mieleen tuleva selitys on että sillä on äärimmäisen mustasukkainen ja dominoiva mies, joka kieltää lähetämstä. Mitään muuta loogista selitystä tuollaiselle käytökselle en keksi.

Mun kaveri on myös tuollainen.viimeks sen piti tulla kylään ei näkynyt. Laitoin tekstaria mis viipyy.sanoi et on kaupungilla asioilla ajatteli et kyl mä kotona oon. Grr..ja sitten sil on narsisti mies

Mä oon lasten myötä tullut tosi hitaaksi, kun aina tulee jotain mitä pitää ottaa mukaan...
Kuopuksen inskat pitääkin vaihtaa.
Sitte se kuopus käy vetää pultteja (lähtemiset välillä vaikeita)
Sitte se karkaa pihalle (no ehkä kerran kaks vuodessa)
Ja sitte me myöhästytään 15min, kun mennään mun vanhemmille syömään.

Mun äiti on pesees ikkunoita.
Ja sanoo, että syötiin jo...

Me lähdetiin sitten Rosson kautta koti ;)

Tää oli once in the lifetime, mut silti otti päähän minuutintarkat vanhempani.

Yhteistyössä