Nuha muttei nenä vuoda, nenä ihan tukkeessa mut mitään ei niistämälläkään tuu. Päänsärkyä, kurkku kipua, palelua, ei kuumetta kuitenkaan, järkyttävää väsymystä, ja nyt näköjään valon arkuuttakin. :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Eikö ihan perus influenssa oo just tuollaista?? En mä kyl varmaksi tiiä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamus:Nuha muttei nenä vuoda, nenä ihan tukkeessa mut mitään ei niistämälläkään tuu. Päänsärkyä, kurkku kipua, palelua, ei kuumetta kuitenkaan, järkyttävää väsymystä, ja nyt näköjään valon arkuuttakin. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamus:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Eikö ihan perus influenssa oo just tuollaista?? En mä kyl varmaksi tiiä :snotty:
Kökkö tautiJa kuinka ollakkaan, mies menee illaksi töihin. Jään itekseni lasten kanssa. :kieh: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamus:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Eikö ihan perus influenssa oo just tuollaista?? En mä kyl varmaksi tiiä :snotty:
Kökkö tautiJa kuinka ollakkaan, mies menee illaksi töihin. Jään itekseni lasten kanssa. :kieh: :headwall:
:hug: Argh, tiedän tunteen..
Mulla oli mukava vkloppu tuossa taannoin, 5kk vauva oksensi koko yön, päivällä minä ja illalla 2½v tyttö.. Ja arvaa oliko isi ja 8v tyttö reisussa juuri tuon vklopun? :headwall:
Meni kolme päivää että toivuin väsymyksestä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Tää on kiva tauti, mikä on ollut mulla vasta pääsiäisestä asti.![]()
(no okei, olin mä pari päivää välillä tervekin)
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamus:Nuha muttei nenä vuoda, nenä ihan tukkeessa mut mitään ei niistämälläkään tuu. Päänsärkyä, kurkku kipua, palelua, ei kuumetta kuitenkaan, järkyttävää väsymystä, ja nyt näköjään valon arkuuttakin. :snotty: