Mikä piru tää tauti on

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Nuha muttei nenä vuoda, nenä ihan tukkeessa mut mitään ei niistämälläkään tuu. Päänsärkyä, kurkku kipua, palelua, ei kuumetta kuitenkaan, järkyttävää väsymystä, ja nyt näköjään valon arkuuttakin. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamus:
Nuha muttei nenä vuoda, nenä ihan tukkeessa mut mitään ei niistämälläkään tuu. Päänsärkyä, kurkku kipua, palelua, ei kuumetta kuitenkaan, järkyttävää väsymystä, ja nyt näköjään valon arkuuttakin. :snotty:

Samaa mullakin, lisänä vielä yskä:/ Kolmas viikko menossa... Sais pikkuhiljaa hellittää, ärsyttää kun on sellanen vetopoissa-olo, kokoajan:/ Pakolla tekee kaikki hommansa...

Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Eikö ihan perus influenssa oo just tuollaista?? En mä kyl varmaksi tiiä :snotty:

Kökkö tauti :D Ja kuinka ollakkaan, mies menee illaksi töihin. Jään itekseni lasten kanssa. :kieh: :headwall:

:hug: Argh, tiedän tunteen..

Mulla oli mukava vkloppu tuossa taannoin, 5kk vauva oksensi koko yön, päivällä minä ja illalla 2½v tyttö.. Ja arvaa oliko isi ja 8v tyttö reisussa juuri tuon vklopun? :headwall:

Meni kolme päivää että toivuin väsymyksestä :ashamed:

Eikö ihan perus influenssa oo just tuollaista?? En mä kyl varmaksi tiiä :snotty:

Kökkö tauti :D Ja kuinka ollakkaan, mies menee illaksi töihin. Jään itekseni lasten kanssa. :kieh: :headwall:

:hug: Argh, tiedän tunteen..

Mulla oli mukava vkloppu tuossa taannoin, 5kk vauva oksensi koko yön, päivällä minä ja illalla 2½v tyttö.. Ja arvaa oliko isi ja 8v tyttö reisussa juuri tuon vklopun? :headwall:

Meni kolme päivää että toivuin väsymyksestä :ashamed:

No hui, voin vaan kuvitella :$
Meillä 3 ½ vuotias myös nuhassa sekä tuo 7 viikkonenki rohisee jo toista viikkoa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Tää on kiva tauti, mikä on ollut mulla vasta pääsiäisestä asti. :)

(no okei, olin mä pari päivää välillä tervekin)

Sinulla sit varmaan sama ku mein äitissäki, sekin on ollu kuus viikkoa flunssassa, välillä parempi ja sit taas kipeämpi. Ja kyllä piru vieköön suutun jos nyt ite siihen samaan sairastun |O Se ei nyt vaan sovi!!! :kieh: :D

tervetuloa kerhoon.. tästä räkätaudista ei ees pääse eroon...

Yhteistyössä