Mikä rasva olis hyvä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiitiäinen

Vieras
Miehellä käsivarreet, olkapäistä ja ojentajista ollut jo jonkin aikaa ihan täynnä pikkunäppyjä, ensinnäkin, mistä tämä voi johtua? Ne on ikäänkuin sellaisia pieniä finnejä. Kai ne voi ollakin finnejä. Niitä on ihan vierivieressä. Mikä rasva vois auttaa? Iho ei ole kuiva siitä kohtaa, mutta miehen ja minunkin mielestä se on tosi ikävän näköinen. Kesäkin tulossa ja tahtoisi kai olla ilman paitaa tai hihattomalla, mutta kun kädet sen näköiset. Auttasko bebanthen? Ei se kyllä ole siihen tarkoitukseen, mutta mutta... Mikä olis hyvä rasva? Vai pitäskö ihan lääkärillä käydä? Ja tosiaan, ne ei haittaa mitenkään muuten, kuin kosmeettisesti.

kuulostaa just samalle kuin mun miehen ihottuma! oli sit kerran kysyny lääkäriltä, joka oli käskeny ostaa eucerinia, sitä 10% Karbamid Lotionia. se on tehonnut ihan yllättävän hyvin..

meillä kans oli sama homma, lääkäri määräsi kortisonia, jota mies tais käyttää pari kertaa... lisänä oli sitten myös ihan tavallista aqualania plus kahta jotain lääkettä ihan pillerinä... lopulta ihottuma hävis ihan itsestään, ilman lääkkeitä. mut kannattais ehkä kuitenkin käydä näyttää lääkärille....

lekurille kannattas vissiin näyttää, ja itse kääntysin suoraan ihotautilääkärin puoleen, ne kuitenkin erikoistuneet noihin, perus tk lekuri ei välttämättä osaa sanoa. Meillä kans miehelle tuli käsiin ihme ihottumaa ja se paljastu syyhypunkiksi, josta seuras sitten pitkä hoito ku oli päässy niin pahaks että iho ihan tulehtu.. Onneks pakotin miehen lekuriin, että selvis oikea syy.

mulla on myös noita näppyjä ja tahtoisin niistä eroon.ovat kun finnejä ja niitä tulee puristeltuakin,mistähän moinen ihottuma voi johtua?
olen tk lääkärillä käynyt mutta hän ei pidä asiaa "minään",sanoo vaan että noita tommosia tulee joskus..mulla niitä on ollu jo pitkään :/

Meillä on isännän tytöllä kädet ja jalat täynnä pikkunäppyä ja äitinsä ainakin väittää että on atooppinen iho ja ceralania käytämme äidin pyynnöstä. Tosin ei se mitään auta. Äiti on sairaanhoitaja.

Yhteistyössä