Mikä rintakivun syynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lissu

Vieras
Olen 31-vuotias terve nainen, olen kärsinyt muutaman päivän ajan ajoittaisista rintakivuista. Kipu tuntuu pistävänä vasemman rinnan kohdalla. Onko kenellekään mitään arvauksia, mistä voisi johtua? Minulla ei ole mitään sairauksia.

Mulla on ollut ainakin lihaspistos syynä. Ihan lääkärissä kävin ja keuhko- & sydänkuvissa eikä löytynyt mitään. Johtui siis siitä, että niskahartiaseutu ihan jumissa kun vauvaa kanniskelin päivästä toiseen. Hoito-ohjeena venyttely ja kuntosalilla käynti.

Lihaskipua, komppaan edellisiä. ---> venyttelyä ja lihaskuntoharjoitteita. Eri juttu jos olet ollut just kovassa kuumeessa ja rehkinyt, siinä tapauksessa mene lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lekuri:
Lihaskipua, komppaan edellisiä. ---> venyttelyä ja lihaskuntoharjoitteita. Eri juttu jos olet ollut just kovassa kuumeessa ja rehkinyt, siinä tapauksessa mene lääkäriin.

Niin ja lisäksi voi olla rintarangan nikamalukko, siihen avuksi koulutettu kiropraktikko (lähete lääkäristä). Pääsääntöisesti siis "hyvälaatuinen" tilanne kuullostaa olevan, mutta jos huolestuttaa, käväise lääkärillä.

Yhteistyössä