Mikä "sairaus" tällä äidillä oikein on.... kymmenen lasta joista kolme annettu pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
lapsia piti silti tehdä lisää, yksinhuoltajana. Ruokana tyyliin karkkia, pitsaa jne. Lapset ovat vielä 5 vuotiaana tutti suussa ja vaipoissa jne.
Meni vielä inseminaatioonkin missä väitti että hällä on vain kaksi lasta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
lapsia piti silti tehdä lisää, yksinhuoltajana. Ruokana tyyliin karkkia, pitsaa jne. Lapset ovat vielä 5 vuotiaana tutti suussa ja vaipoissa jne.
Meni vielä inseminaatioonkin missä väitti että hällä on vain kaksi lasta!

Siis mikä juttu tää nyt oli?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei ole ap:llakaan kaikki ihan kohdallaan

Olet kateellinen. Juoruilu on terveen ihmisen merkki. Mua inhottaa kaltaisesi ihmisten kommentointi. Mustana et uskaltaisi edes kritisoida aapeeta. Voisit itse saada kritiikkiä. Sitten itkisit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eräs äiti joka käy puistossa. siis puolituttu. Ihan itse on kertonut nämä asiat.

Kannattaa ottaa huomioon sekin, että hän ei ehkä puistossa ole kertonut totuutta. Se, että onko sekään sitten terveen mielen merkki, onkin sitten asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Asuuko Porvoossa hän?

miten tän nyt sanoisi, ihan oikeasti on olemassa. Lastensuojelukin vieraillut heillä kuulema, senkin kertoi ihan itse. Lisäksi on sanonut, ettei tykkää pojista, haluaa synnyttää vain tyttöjä. Tytöille hankkii hienommat vaatteet, pojat kulkee ryysyissä.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
eräs äiti joka käy puistossa. siis puolituttu. Ihan itse on kertonut nämä asiat.

Kannattaa ottaa huomioon sekin, että hän ei ehkä puistossa ole kertonut totuutta. Se, että onko sekään sitten terveen mielen merkki, onkin sitten asia erikseen.

no kaikki tietää nämä asiat, koska on käynyt siellä jo varmaan kymmenen vuotta..

Alkuperäinen kirjoittaja hanki elämä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei ole ap:llakaan kaikki ihan kohdallaan

Olet kateellinen. Juoruilu on terveen ihmisen merkki. Mua inhottaa kaltaisesi ihmisten kommentointi. Mustana et uskaltaisi edes kritisoida aapeeta. Voisit itse saada kritiikkiä. Sitten itkisit?

Mitenkään muuten aiheeseen puuttumatta, mutta tämä on paras kateellisuus-kortin veto, mitä olen täällä ikinä nähnyt!!! :D

no kaikki tietää nämä asiat, koska on käynyt siellä jo varmaan kymmenen vuotta..

Ehkä hän on vakipalstalainen, ja nauttii huomatessaan kuinka muut puistolaiset toistelevat hänen provojaan täällä.