Mikä "sairaus" tällä äidillä oikein on.... kymmenen lasta joista kolme annettu pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Niinkö vain sinne inseminaatioon mennään? Tuskin vaan.

jos on rahaa, niin kyllä mennään. Kyse ei ollut katsos lapsettomuushoidoista. Silloin ainakin yksinäinen ihminen sai, kävi yksityisellä.

Tai sitten ei käyny. Kuulostaa turhan oudolta. Tunnen itsekin hlön joka kehittää juttuja kirkkainsilmin ja uskoo itse niihin. Nämä tarinat eivöt koskaan tapahtuneet menneisyydessä/tulevaisuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Niinkö vain sinne inseminaatioon mennään? Tuskin vaan.

jos on rahaa, niin kyllä mennään. Kyse ei ollut katsos lapsettomuushoidoista. Silloin ainakin yksinäinen ihminen sai, kävi yksityisellä.

Tai sitten ei käyny. Kuulostaa turhan oudolta. Tunnen itsekin hlön joka kehittää juttuja kirkkainsilmin ja uskoo itse niihin. Nämä tarinat eivöt koskaan tapahtuneet menneisyydessä/tulevaisuudessa.

no tämä ei kehitä juttuja vaan ovat ihan tosia. Siksi tuo lastensuojeluilmokin tehty.

Toki rahalla saa inseminaation yksinäinenkin, mutta koska siellä annetaan sosturvatunnus, luulen, ettei onnistu lastensa määrää huijaamaan. No lasten määrässä tuskin mitään kattoa on, mutta taustoja varmaan vähän selvittelevät.