Mulla on hyvä numeromuisti... muistan sisarusteni, vanhempieni, lapseni, mieheni ja jopa parhaan kaverini sotut ja kaikki tulee ilman mitään takelteluja 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No täytyy tietoturvan olla todella huonoissa kantimissa, jos kuka vaan pääsee niitä hakemaan. Yleensä tuo hoidetaan siten, että käyttäjä kirjautuu omilla tunnuksillaan, jolle on sitten annettu tietyt oikeudet. Ihan samanarvoisia tietojahan tuo nimi ja syntymäaika ovat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hah, mä olen monessa kunnassa ollut töissä ja kaikissa sama systeemi. Osaatko yhtään miettiä että miks? Onko salassapito ihan vierasta? Että jokainen pääsisi toisten tietoihin vaan nimellä hakemalla.
Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:Aika jännä, että voi olla noin erilainen kokemus.
Itse olen ollut nyt kymmenen vuotta työssä, jossa päivittäin etsin ihmisten tietoja heidän henkilötunnuksensa perusteella, enkä ole kertaakaan törmännyt ihmiseen, joka ei olisi muistanut omaa henkilötunnustaan.
Työkaverilleni moinen on sattunut pari kertaa. Hänen oman epäilyksensä mukaan se on johtunut siitä, että hän itse on aika kireään sävyyn hoputtanut soittajaa, joka sitten hermostuksissaan sekoaa numeroihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:Aika jännä, että voi olla noin erilainen kokemus.
Itse olen ollut nyt kymmenen vuotta työssä, jossa päivittäin etsin ihmisten tietoja heidän henkilötunnuksensa perusteella, enkä ole kertaakaan törmännyt ihmiseen, joka ei olisi muistanut omaa henkilötunnustaan.
Työkaverilleni moinen on sattunut pari kertaa. Hänen oman epäilyksensä mukaan se on johtunut siitä, että hän itse on aika kireään sävyyn hoputtanut soittajaa, joka sitten hermostuksissaan sekoaa numeroihin.
Mutta sä et vissiin ookaan töissä Me Dementikot ja Alzheimerit ry:ssä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teillä on vaan surkea systeemi, jos sitä nimeä ei voi kirjoittaa, että hakisi sillä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:500 jotka on syntyneet esim. 11.11.56 ja nimellä kun sieltä alkaa hakmeaan niin TOOOOODELLA kauan menee, kokeiltu on. Monet kerrat ja pakkohan se on, kun eivät tunnusosaansa tiedä. Ja todella kestää selata sieltä se oieka nimi, varsinkin kun on ulkomaalaisiakin joiden nimen kirjotusasua ei oikein tiedä.
Minulla ei ole yhtään läheistä, joka olisi syntynyt tällä vuosituhannella, en ole kertaakaan tarvinut mihinkään sellaista henkilötunnusta, joten pahoittelen, etten tiennyt, tai muistanut, jos olen asian kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän siinä ole muuta eroa kuin viivan tilalla A. Sitä ihmettelen ettei ihmiset tiedä sitä. ELi luullaan että se on B tai T tai C, tai että se on viiva ja A.
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:Aika jännä, että voi olla noin erilainen kokemus.
Mutta sä et vissiin ookaan töissä Me Dementikot ja Alzheimerit ry:ssä.