Mikä siinä on, että ei voida ilmoittaa jos ei ehdikään ajoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ymmärrä ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei ymmärrä ei

Vieras
Oli tänään taas ihan kiva odotella asiakasta hakemaan koiransa pois, kun tuli tunnin myöhässä ja pahoitteli, että anteeksi että kesti kun hänen piti käydä siellä ja siellä. Ei voinut sitten soittaa ja ilmoittaa, että hän hieman myöhästyy.
Ei minua juurikaan haittaa 5-15 minuutin myöhästelyt, mutta tuo tunti oli kyllä aika huippu, kun vielä tuli puoli tuntia etuajassa, siinä on kiva odotella, kun ei voi oikein muutakaan tehdä.

Niimpä. Lähipiiristä näitä ihmisiä löytyy turhan paljon jotka ovat todella usein myöhässä ja aina oma vitutus taso on yhtä korkealla kun vihdoin suvaitsevat saapua paikalle. Mielestäni tuo on toisen halveksimista pistää odottamaan pitkiä aikoja. Ihan kuin vain myöhästyjä merkitsisi eikä toisella olisi mitään väliä. "Kyllähän tuo nyt joutaa MINUA odottamaan..." Äääärh.

Kaverin ex-mies oli joskus parikin tuntia myöhässä, kuittasi sen aina "sori kun meni vähän aikaa". Mutta auta armias jos joku uskalsi olla 5min myöhässä kun hän odotti, siitä kyllä sai kuulla!!

Mää yleensä aina myöhästelen sen akateemisen varttin verran.

Kaverit tietävät sen ja mukautuvat myös sen mukaan. Sanonkin usein, että jos vaikka sovitaan varttia vaille yksi tapaaminen, niin olen sitten siellä tasalta.. :D

Mää yleensä aina myöhästelen sen akateemisen varttin verran.

Kaverit tietävät sen ja mukautuvat myös sen mukaan. Sanonkin usein, että jos vaikka sovitaan varttia vaille yksi tapaaminen, niin olen sitten siellä tasalta.. :D

Mä en mukautuisi. Tietysti jokainen on myöhästynyt joskus, mutta mä inhoan myöhästelyä niin paljon että lähtisin vain menemään. Sori, oma vika jos ei tule ajoissa.

Mä en mukautuisi. Tietysti jokainen on myöhästynyt joskus, mutta mä inhoan myöhästelyä niin paljon että lähtisin vain menemään. Sori, oma vika jos ei tule ajoissa.

No onneks mun kaverit ei oo niin vakavia ja pilkunnussijoita, etteivät ees suoraa puhetta ymmärtäisi, jos sanoisin olevani tasalta paikalla vasta :D

Helpottaa kummasti kavereitakin, kun tietävät, etten ole niin tarkka myöskään heidän myöhästelyistään. Aikataulut sovitaan senverran löysiksi, ettei muutamien minuuttien odottelut ketään hetkauta.

Mä nyt olen sellainen että sovituista aikatauluista aina vähän menee niin tai näin. Oma mies jaksaa jatkuvasti nalkuttaa siitä vaikka se nyt on tuntenut mut jo iät ja ajat ja aina ollut samanlainen. Se kun on sit taas sitä että mennään mieluummin 15 min aikaisemmin, joka on myöskin huono tapa.

Mutta kyllä ilmoitus pitää laittaa jos on myöhässä huomattavasti esim jo 15 min on huomattava myöhästyminen. Mutta 5 min ei vielä, joskus jopa kellot ovat toisistaan todella paljon eri ajassa....

Yhteistyössä