Mikä siinä on että hoikkuus on muka aina parempi kuin pieni pyöreys/normaalius?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en missään nimessä suostu hoikistumaan, vaikka mittani eivät kuulostakkaan hoikalta (163/58) koska jos hoikistun kilonkin, näytän aivan kamalalta. Ensimmäisenä lähtee rinnat ja pylly ja näytän jotenkin sairaalta kasvoistani.
Raskausaikana kiloja tuli 15, jälkitarkastukseen mennessä oli lähtenht 17kg ja tuonkin jälkeen vielä laihduin muutaman kilon. Olin sen näköinen, kun olisin tyyliin ryypännyt koko elämäni. :D Sain onneksi kilot takaisin, ja jos meinaan laihtua, lisään voita vielä enemmän leivän päälle. :)
Mä en vaan tajua, että miksi meinaan välillä laihtua, ennen lapsen saamista tätä ongelmaa ei meinaan ollut. Muille käynyt näin?

Monilla naisilla on vääristynyt käsitys pienestä pyöreydestä. Vähän pyöreä onkin oikeasti lihava. Itse olen miehenä törmännyt monesti naisiin jotka puhuvat olevansa vähän pyöreitä ja todellisuudessa painavat yli 85 kiloa ja silloin ikävä kyllä on jo lihava normaali miesten silmissä. En minäkään näin pyöreänä 85 kiloisena miehenä väitä olevani täysin timmi ja mainosta olevani urheilullinen. Mahassa on laardia ja on pienet jenkkakahvat. Ei se painoindeksi kaikkea kerro, eli mies tai nainen voi olla samalla painoindeksillä pullataikinaa tai tiukkaa lihasta ja sen kyllä näkee jos ei ole vaatteita tarpeeksi peittämässä tätä faktaa.

Yhteistyössä