Mikä siinä on, että isät ovat niin tiukkoja tyttäriensä poikaystäviä kohtaan? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Isät ovat aina kauhuissaan, jos tyttö saa ekan poikaystävänsä, mutta pojat saavat heidän puolestaan seurustella ihan vapaasti :D Äiditkään eivät ole huolissaan kummankaan sukupuolen lapsen seurustelusta. Johtuuko se ihan oikeasti siitä, että miehet tietävät, millaisia miehet todella ovat, eli pervoja, vain yhden asian perään? :D Vai miksi isä haluaa suojella tytärtä miehiltä? Myöntääkö miehet olevansa jotenkin vaarallisia naisille...:D

Isäni sanoi mulle juuri yksi päivä, että veljeni saa hänen puolestaan seurustella 5 vuoden päästä ja minä noin 20 vuoden päästä :whistle: On myös joskus yläasteiässä ollessani vitsaillut hankkivansa haulikon, jos alkaa poikia lappaamaan meiän talossa :D :D Jotenkin söpöä, kun isät huolehtivat tyttäristään :heart: Olen vähän isin tyttö :)

:D juu meillä on isä ulkonäkö kriteereitä jo sanonut esikolle millainen poikaystävä SAA tulla meille,ei kuulemma mitään niittipäätä tms.....juu vähän on vanhoilliset mielipiteet hällä...... :whistle:

olenkin sanonut että mitä enemmän niitä manaa niin varmemmin sellainen ovesta tulee eikä iskä mahda mitään.... :D

Pojat yleensä pääsee kuin koira veräjästä, tytöt voi tulla vaikkapa raskaaksi ja jäädä 15-vuotiaana yksin kasvavan mahansa kanssa. Tytöt on (yleensä ) fyysisesti heikompia kuin pojat, eivätkä kykene puolustamaan itseään samalla tavalla. Lisäksi tämä yhteiskunta edelleen on sellainen, että muutaman pojan kanssa 16 veenä seurustellut tyttö = teinihoro, kymmenen naista kaatanut 16 vee poika = hyvä jätkä.

Yhteistyössä