mikä siinä on että mä herään aina yöllä miettiin

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
kaikkia asioita ja sitten ei uni tuu moneen tuntiin?!! viiem yönä heräsin miettiin tuota pojan puheen kehityksen tahtia, kun ei se puhu selvästi ja mittarissa kohta 4v. tänään sillä alkaa kerho, ja sitte mun piti sitäki miettiä, että mitä jos sitä kiusataan sielä kun se ei oikeen osaa puhua.. :/ muuten siis ihan normaalisti kehittyny, jopa joillain osin muita eellä..( ihan lääkäri sanonu näin.. ) mutta mua niin ressaa tuo puheen viivästymä.. :/
näitä elämän murheita siis aina yöllä mietin.. :(

Onko sun poikas ollut päiväkodissa tai pph:lla?

Tiedän yhden likan joka vielä 5v. puhui erittäin epäselvästi, mutta kun hän meni hoitoon niin puhe alkoi sujua. Nyt tyttö puhuu aivankuin muutkin.

Sama juttu! Ja se unentulo sit tosiaan kestää. Vaikka heräis ihan kesken unien, väsyneenä, käy vaikka vessassa ja sit tulee asioita mieleen ja niitä miettiessä meneekin sit useampi tunti.
Aina yrittää kovasti olla miettimättä ja "keskittyä" nukkumiseen, niin jo kohta huomaa että taas on miettinyt! Rasittavaa!!!

Niin kuin itset sanoit niin ressiä se on. Ja ressaamalla asiat ei etene. Oma kikkani näihin unentulo-ongelmiin on itsepäisesti miettiä vain mukavia asioita, siis tietoisesti työntää ikävät ajatukset taka-alalle ja miettiä kivoja juttuja, yleensä lasten syntymiin liittyviä asioita.

Yhteistyössä