mikä siinä on kun ihmiset ei osaa lukea..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
yksityisalue, pysäköinti ilman lupaa kielletty.
Asukaspysäköinti, ei kirpputorin asiakkaille

ja silti jatkuvaan joku lukutaidoton tonttu-tane on aina parkkeeraamassa noille paikoille. Kuten äsken meidänkin paikalle ties kuinmonennen kerran tällä viikolla *pui nyrkkiä*
Tuo sitten oma auto siihen maksetulle paikalle kun joku on parkkeerannut siihen..
Tai sitten toinen oma lukunsa on nämä jotka tuo tavarat kirpparille *pui nyrkkiä*
Suoraan siihen katukivetykselle/kävelykadulle suoraan suojatien eteen josta tullaan tielle. Siinä on kyllä muitakin paikkoja mutta kun eii...

|O saanko soittaa seuraavan kerran poliisit/parkkipirkot sakottamaan..
joo on piba kireellä mutta se on turvallisuus riskikin parkkeeroidaan miten sattuu.

Jep, ja mikähän hitto siinä on kun korjaamon ovessa lukee, että VAIN HENKILÖKUNNALLE, ASIATTOMILTA PÄÄSY KIELLETTY, niin kyllä aina joku niiiiiin kiinnostunut perheenisä on siellä ihmettelemässä ja kyselemässä ja tiellä.
No ok, on siellä myös noita vanhoja paapoja kans välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
joo on piba kireellä mutta se on turvallisuus riskikin parkkeeroidaan miten sattuu.

Soita: mä olisin jo soittanut.

kummalle? :ashamed: ihan takuulla soitan..piru jos mies tulee väsyneenä töistä/ajoreissusta niin se joutuu jättää kadunvarteen sakkopaikalle kun joku tollojooseppi on jättäny siihen sen auton..

kummalle? :ashamed: ihan takuulla soitan..piru jos mies tulee väsyneenä töistä/ajoreissusta niin se joutuu jättää kadunvarteen sakkopaikalle kun joku tollojooseppi on jättäny siihen sen auton..

oletteko kokeillut hakea rek.nron avulla auton omistaja tietoja ja sitten numerotiedustelusta ko. hlön puh. numeron ja soittanut siihen?

Soita poliisille mutta kannattaa varautua siihen että niillä kestää tulla paikan päälle. Itse joskus tein vastaavanlaisessa tilanteessa niin ja poliisit tuli 2 tunnin päästä ja silloin oli sakotettava jo lähtenyt.

Toi on NIIN ärsyttävää! Ja aina se sama "Mä käyn vaan nopeasti"-periaate. Eli olettaa ttä voi jättää auton just siihen mihin haluaa vaikka se on kuinka kielletty.
Minäminäminä-asenne taas kohdillaan kun eihän ne kiellot koske MINUA! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

oletteko kokeillut hakea rek.nron avulla auton omistaja tietoja ja sitten numerotiedustelusta ko. hlön puh. numeron ja soittanut siihen?
jep muuten kyllä mut mulla on pre payd numero ja aina ei oo puheaikaa :(

Tai sit pyytää kirppa emäntää(ihan mukava täti) laittaa kassanvierelle tai oveen lapun että muistithan pysäköidä autosi oikein..toi on just semmosessa patti risteyksessä et ne viidakko autoilijat on riskiksi

Ja mä olen vastaavassa tilanteessa jättänyt auton väärin pysäköidyn auton tielle niin, ettei mun auto häiritse ketään muuta kun tuota urpoa joka mun paikkaa on päättänyt lainata. Ja laittanut lapun sen dorkan autoon että "soita kun haluat pois" :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ja mä olen vastaavassa tilanteessa jättänyt auton väärin pysäköidyn auton tielle niin, ettei mun auto häiritse ketään muuta kun tuota urpoa joka mun paikkaa on päättänyt lainata. Ja laittanut lapun sen dorkan autoon että "soita kun haluat pois" :kieh:

hmm..pistää korvan taa .. *rustaa lapun: pysäköinti tällä yksityispaikalla 5e/min, maksa tai poistu* :laugh: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Ei kaikki autoilijat ole lukutaitoisia ja kuvan-ymmärrys taitoisia (parkkeeraavat invapaikoille ym.)...

joo ..aah päästiin vauhtiin lempiasiassa..
"aivoinvalidit" ilman inva tunnusta terveillä koivilla (keski ikäiset miehet) pysäköivät inva paikalle.
Tai yli keski ikäiset miehet pysäköivät niille kuuluisille lapsiperhepaikoille(ukko rupes jo minuu eilen nykimään hihasta pois kauppaan ku meinasin rääkästä yhelle käppänälle ku veti lapsipaikalle ja käveli yksin pois että missäs ne lapset on? ..tuli ja meni yksin muuten)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Miä tein meijän kotipihassa saman :D
Oli ihan oikein niille apinoille :laugh:
Oli menny mun paikalle vaikka siinä lukee että varattu isolla.
Mä sitten parkkeerasin ihan sen perseeseen kiinni. (Autopaikat seinää vasten)
Ei voinnu ku nauraa kun se äijä muijasa ja kahen lapsesa kaa pyöri siinä pihalla ihmettelemässä.
Annoin niitten sitten puol tuntii siinä kupeksia kunnes menin ulos ja lähin siitä kahville kaverin kanssa.
Ei voinnu olla nauramatta niille :laugh:
Ei parkkeeraannu enää mun paikalle.
Oli muutenki aika kamalia naapureita. Kerranki kiva ku pääs antaa takas. Niillä tais olla vielä kiire johonki :laugh:

Yhteistyössä