mikä siinä on niin vaikeaa kun saadaanjoululahja niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
ei voida ees kiittää avataan vaan ja näytetään ynseää naamaa... eikö ollut tarpeeksi kallis? meillä lahjat ostetaan putjetin mukaan ei tarvitse olla kallista. jotkut tuntuu ostavan vaika ei rahaa olisi.(itse en ainakaan vaadi meille ostamaan kallista)
kiva antaa lahja kun vastaus on että no ei me tätä käytetä sitkun kysyy mitä tarviitte niin eipä tuu mitään vastausta. ainakaan järkevää ja selkeetä. pitää sanoa selkeesti mitä haluaa tai sitten hymyillä nätisti kun saa lahjan. eipä tuu seuraavana jouluna meiltä eräille mitään.

Hmmm. Minä voin myöntää, että en jaksa kiitellä, jos lapset saavat varakkailta isovanhemmilta turhaa halpisromua, jota on kaikki nurkat jo täynnä. Yritän toki olla näyttämättä nyrpeältä, vaikka esim. iso lapsi saa jonkun halvan vauvanuken, joita on jo 5 (vauvanukkea) kaapissa, mutta kyllä mua ottaa päähän turhan tavara. Jos ei halua vaivautua kysymään, mitä tarvitaan eikä halua edes lapsille soittaa ja kysyä, mitä toivovat, niin mun mielestä 5 euroa tai suklaalevy on parempi lahja kuin turha muoviromu. Tykkään lahjoista, jotka syödään tai joista ei jää kovin paljon turhaa tavaraa nurkkiin.

Ei pitäis valittaa mutta tavallaan mua ärsyttää se että mä ja tyttö saatiin samantapaiset lahja tänä jouluna ja viime jouluna samalta ihmiseltä.
Eikö siis muista mitä on ostanut vai mikä siinä oikein on?
Eli viime vuonna tyttö sai pussilakana setin kuten tänä vuonnakin. No, kumpaakaan ei voida nyt käyttää koska tytöllä on nyt se lasten kokoinen peitto käytössä ja nää kumpikin on isoja.
Mä sain viime jouluna setin jossa oli hunaja shampoo ja hoitoaine + saippua. Tänä vuonna 2 erilaista hunajasaippuaa + lisänä pieni suklaalevy (joka tosin oli aivan tosi herkkua)

No, kyllä mä kiitin, mutta kuitennkin jotenkin tuli vaan sellanen olo et hei etkö muista mitä annoit vuosi sitten lahjaksi...

minä kyllä muistin kiittää kiitin niin että ihan hävetti:) ihan liikaa olivat ostaneet, jos sanon että ostakee vaatteita niin en tarkoittanut että koko vaatekaappi pitää täyttää meillä. olisin ollut kiitollinen yhteen pitaan tai housuihin kun tiiän ihmisten rahavarat. mutta kiitollinen tosin olen tuosta kun ei meillä itelläkään oo sitä vähääkään. ite vaan ei voida putjetia ylittää, kun ei sitten kehtaa pummia rahaa lainaan sen takia. pitää pärjätä omillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän harmittaa:
Ei pitäis valittaa mutta tavallaan mua ärsyttää se että mä ja tyttö saatiin samantapaiset lahja tänä jouluna ja viime jouluna samalta ihmiseltä.
Eli viime vuonna tyttö sai pussilakana setin kuten tänä vuonnakin. No, kumpaakaan ei voida nyt käyttää koska tytöllä on nyt se lasten kokoinen peitto käytössä ja nää kumpikin on isoja.
Mä sain viime jouluna setin jossa oli hunaja shampoo ja hoitoaine + saippua. Tänä vuonna 2 erilaista hunajasaippuaa + lisänä pieni suklaalevy (joka tosin oli aivan tosi herkkua)

No, kyllä mä kiitin, mutta kuitennkin jotenkin tuli vaan sellanen olo et hei etkö muista mitä annoit vuosi sitten lahjaksi...

Miksi ei saa samaa lahjaa antaa, jos lahja on hyvä? nuohan on kuluvia juttuja, joista ei jää romua nurkkiin pyörimään. hunajasaippua kuluu, suklaa kuluu, hoitoaine kuluu, shampoo ja hoitoaine kuluu. pussilakanat kuluvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän harmittaa:

ootko aatellu että mieluummin liian iso kun pieni:) voit käyttää ne pussilakanat myöhemmin varmasti löytyy käyttöä. jos on kivoja muuten. ja pesuvehkeita tarvii aina. ei vaan kerran vuoteen.

Yhteistyössä