mikä siinä on

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
että mä en saa uusia kavereita täältä kaupungista? en tunne täältä ku joitakin vanhoja ystäviä,asuin niin kauan muualla että ei ole enää aikoihin tullut pidettyä yhteyttä, mun elämä on niin tylsää että mä kuolen tähän,meen töihin ja tuun töistä,illat ollaan lasten kans kolmestaan ku ei oo mitään paikkaa mihin menis,tai on mut mä en haluu joka päivä tunkeilla :(
en mä kyl oikeen käy missään,tai on mulla harrastus toi luistelu missä käyn 2-3 kertaa vko ja töissä oon tutustunut ja käynyt kahvilla mut sellasia oikeita ystäviä siis,missä nmä edes tutustuisin ku mihinkään kerhoihin en ehdi päivisin ym. oon täälläkin laittanut tonne ystävä palstalle mut ei ookukaan vastannut tai muuta,miten tää voi olla näin vaikeeta :snotty:

porissa asun just muutettiin..mä kyllä tutustun helposti ja muhun on helppo tutustua mutta missä ku ei oo ku tää netti (?) siis työpäivän jälkeen,mihinmä lä¨hden 6 aikaa illalla lasten kanssa,viinkonloput oon vanhassa kotikaupungissa tampereella tai muuta jos lapset on isällään..

Yhteistyössä