Mikä tarve ihmisillä on kulkea jo t-paidoissa kylillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hohhoijaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hohhoijaa"

Vieras
Naurettavaa. Heti kun maata näkyy lumen alta ja sattuu aurinko paistamaan, niin esitetään niin reteetä kesälomalaista jo että!
Tunnen myötähäpeää noita kesähihhuleita kohtaa. Eikö nyt viel vois vielä pitää sen takin päällä kuitenkin, kyllä se kesä sieltä tulee.

No hiki tulee. On mulla ollut takkikin mukana, mut miksi mä puuskuttiain naama hiessä se takki päällä väkisin, jos voin ottaa sen pois kun tunnen oloni tukalaksi sen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23592403:
Ja mä en taas ymmärrä ihmisiä, jotka näillä keleillä vetelee vielä toppatakeissa.

Minä en pidä toppatakkia edes -30 asteen talvipakkasilla. Siinä tulee liian kuuma. Kun olin armeijassa, niin siellä kun nukuttiin teltassa -40 asteen pakkasilla, niin siinä sitä karaistui, eikä kylmä tunnu enää missään.

no mä kuulun sitten tuohon sarjaan. yksnkertaisesti siitä syystä, että minulle tulee hiki jo näillä aurinkon paisteilla. jos se jostain haittaa, että mulla ei ole muuta kuin teepaita, paljaat jalat ja polvipituiset legginsit, niin se on sitten voi voi

kun ihmisillä tulee k-u-u-m-a ? miksi ihmeessä pitää sitä takkia jos tarkenee ilman? ja se ei ainakaan mulle riitä syyksi että sinä ihmettelet etkä ymmärrä.... ; )))))))

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä siksi..;23592537:
kun ihmisillä tulee k-u-u-m-a ? miksi ihmeessä pitää sitä takkia jos tarkenee ilman? ja se ei ainakaan mulle riitä syyksi että sinä ihmettelet etkä ymmärrä.... ; )))))))

no mutta kun ei tuolla kuuma tule, jos kulkee kevyessä takissa ja takki auki.
Ihan turhaa hihhulointia ja esityustä että vedetään t-paidalla keskellä kaupunkia jäätelötötterö kädessä. Ihme tarve leikkiä jo kesää.

[QUOTE="hohhoijaa";23592561]no mutta kun ei tuolla kuuma tule, jos kulkee kevyessä takissa ja takki auki.
Ihan turhaa hihhulointia ja esityustä että vedetään t-paidalla keskellä kaupunkia jäätelötötterö kädessä. Ihme tarve leikkiä jo kesää.[/QUOTE]

Niin sulle ei tule...

Täällä tällä hetkellä tuuli tekee kelin kylmäks, mutta esim. toissapäivänä olin lyhythihaisella, takki auki siinä päällä ja hiki virtas...

Mulla on työkaveri, joka jakaa postia t-paidassa pakkasellakin ja kovilla pakkasilla se taitaa laittaa kesätakin päälle, ja tekee jakotyötä kärrien kanssa kävellen.

Yhteistyössä