Mikä tässä nyt sit taas jännittää?!?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Mie oon aina ollu semmoi mahalla jännittäjä...eli jos vähäsenkin joku asia jännittää (vaikkei sitä muutoin huomaiskaan ja ei ees tarvis välttämättä jännittää), ni miun maha reagoi siihen ylihelposti ja sit istun vessassa...

Ostettiin viime viikolla toinen auto. Mies osti kaveriltaan semmosen pikkusen Peugeot 306:n, paremmin tunnettu Peugeot GTI 6:na, eli on semmonen pikkuauto, 2 litran koneella ja pörisee ku mikäkin traktori... Heppoja on yhtä paljon ku meijän Voyagerissa ja siin on manuaalivaihteet...

Jouduin sit eilen aamulla sillä viemään pojun tarhaan ja edellisiltana oli pakko yksin käydä koeajolla, etten ihan suorilta lähde tuolla kamaluudella liikenteen joukkoon... Eilisaamu sujui ihan hyvin, paitsi, et istuin vessassa pitkään, ku maha sekasin. Autoilukin meni ihan hyvin. Ongelmia ei ollu ja aattelin, et hyvinhän tuo sujui ja turhia jännitin. Tänään pitää taas viiä poju tarhaan sillä autolla ja mie oon täs jo pariin kertaan vessassa istunu vaikkei periaatteessa mitään jännitettävää ees enää ole, ku tiiän, et se autoilu sujuu ihan hyvin... silti kohta taas juoksen vessaan. Tää on rasittavaa... vaikkei pää enää varsinaisesti sanoiskaan, et jännittää, ni alitajuisesti ehkä sit jännitän, ku maha reagoi taas näin...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mulla kans jännitysmaha ja se tän ripulin kanssa ei ole kovinkaan mukava juttu :kieh:

No ei varmasti!

Onneks miun ei tarvi ajaa tuolla, ku tarhalle ja siitä miehen töihin ja otan Voyagerin sieltä, ni ei tarvi pojun istuinta vaihtaa toiseen autoon, ku mies saa sit hakea pojun tarhasta ku pääsee töistä... Ja kun täällä viel klo 16 ruuhka on ihan helvetillinen ja silta viel auki, ku koko kaupunki seisoo ja miul menis hermot siellä tuolla pikkuautolla...onneks Voyagerissa on automaattivaihteet, ni ei tarvi ku ajella hissukseen :D

Mulla kans jännitys maha ja mulla vähän sama ongelma autoilun kans. Meillä farmari mondeo manuaalivaihteilla ja sillä oon ajellu.
Nyt mies osti toiseksi autoksi chevrolet Chevy Vanin automaattivaihteilla ja kuukauden se on ollu meillä ja mä en oo vieläkään uskaltautunut sillä ajamaan.
Ensinnäkin se on niin iso ja joutuu niin korkealla ajamaan ja jännittää miten sitä osaa ilman vaihteita ajaa.
Pitää jossain mettä tiellä harjoitella.
Aina maha ihan sekasin, kun ajattelenkin koko autoa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Mulla kans jännitys maha ja mulla vähän sama ongelma autoilun kans. Meillä farmari mondeo manuaalivaihteilla ja sillä oon ajellu.
Nyt mies osti toiseksi autoksi chevrolet Chevy Vanin automaattivaihteilla ja kuukauden se on ollu meillä ja mä en oo vieläkään uskaltautunut sillä ajamaan.
Ensinnäkin se on niin iso ja joutuu niin korkealla ajamaan ja jännittää miten sitä osaa ilman vaihteita ajaa.
Pitää jossain mettä tiellä harjoitella.
Aina maha ihan sekasin, kun ajattelenkin koko autoa :ashamed:

Miul on just toisinpäin...automaatilla tietty ku tottunu ajamaan ja se on niin halppoa, ni tuo manuaalilla ja vielä noin pienellä autolla ajaminen ahistaa ja jännittää...

Mut nyt pittää lähteä ajamaan tuolla nakkikattilalla :$

Yhteistyössä