Mulla ollut muutaman kerran aivan järkyttäviä kokonaisvaltaisia vatsakipuja perjantaista alkaen. Ei supistuksia, eikä liitoskipuja. Sen vuoksi olin edellis yön sairaalassakin synnärillä tarkkailuhuoneessa, jospa oltaisiin vaikka jouduttu hätäsektioon. Tulehdusarvot ovat kohalla (otettiin kolmeen kertaan vuorokauden sisällä). Epäilivät ekaksi istukan ennen aikaista irtoamista, sitten tulehtunutta umpilisäkettä, sitten pissatulehdusta (viljely tulee tänään tai huomenna) ja sitten veritulppaa... Hui! Pitää mennä heti takaisin jos yhtään siltä tuntuu.. Valkuaista oli virtsassa, verenpaine koholla (joka meni levolla hyväksi).
Kohdunsuu auki 1,5cm ja kanavaa jäljellä 1,5cm. Hui!!!!! Ja rv siis 34+1 tuolloin. Kuopuksesta olin 39+4 auki 1cm ja kanavaa 2cm. Syntyyköhän tämä siis ennenaikojaan? Pelottaa, kun sinne pelkopolillekin aika vasta parin viikon päästä :'(
Kohdunsuu auki 1,5cm ja kanavaa jäljellä 1,5cm. Hui!!!!! Ja rv siis 34+1 tuolloin. Kuopuksesta olin 39+4 auki 1cm ja kanavaa 2cm. Syntyyköhän tämä siis ennenaikojaan? Pelottaa, kun sinne pelkopolillekin aika vasta parin viikon päästä :'(