MIKÄ TEITÄ ARVON NAISET VAIVAA?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Ei jakseta hoitaa lapsia.
Ollaan pilleripurkin varassa ettei pää leveä.
Ukko on hakannut vuosia, edelleen samassa suhteessa.
Ukko käynyt vieraissa kymmene vuotta, edelleen saman ukon kanssa!

Mikä teitä vaivaa!!!!!!!!!!!????????????
Näitä ketjuja tulee päivittäin, kuka hemmetin tyhjäpää elää sika/pahoinpitelevän ukon kanssa! Ei JAKSA kasvattaa lapsiaan, mutta on kuitenkin jaksanut ne tehdä.

En ymmärrä, ei minunkaan elämä 2 lapsen kanssa aina ruusuilla tanssimista ole, mutta hommia hoidetaan ja vaalitaan niin ettei tähn pisteeseen päästä. JA ENNEN KAIKKEA OLEN HIUKKA KATSONUT MILLAISEN UKON KANSSA JA MILLAISELLA TAHDILLA NIITÄ LAPSIA TEHDÄÄN!!!!

Hyppäättekö pää edellä seinään jos ukko tai teini käskee?

Ja ihan turha tarjota sitä iänikuista m a s e n n u s t a!

En kuulu mihinkään ap:n kategorioista.
Mutta sitä mä pohdin yks päivä, että kuinka kauan mun tarvii vielä sinnitellä, että saisin vähän enemmän vapautta elämääni? Eli et voisin mennä töitten jälkeen vaikka vaatekauppaan ex tempore.
Kollegat avustivat minua laskuissa, noin 5-6 vuotta vielä, sitten on nuorinkin niin iso, että ei kaipaa mua...

Niin SITÄ, että kun muijat puskee sitä neljättä ja viidettä lasta kun eka ei ole vielä koulussa, niin onko se vaan sitä, että ne vauvat on niiiiiin ihquja, etteivät tajua sitä, että sitä omaa aikaa ja vapautta ei tule IKINÄ...
Mulla siis 2 lasta ja erittäin osallisituva mies.

Moikka! Tervetuloa kulissien taakse, olet saanut etuoikeuden kurkistaa verhon taakse :) Minä taas en ymmärrä mikä on kun ei ymmärretä että ihmisiä on erilaisia ja täten, voisi ainakin kuvitella/päätellä, myös suhteita ja kasvatustapoja.

Kuvittelisin että tänne kirjoitetaan äärimmäisessä hädässä ja ne tyytyväiset kotiäidit ovat tyytyväisinä hiljaa.

Yhteistyössä