"mikä tekee susta huonon äidi/isän"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Luin toista keskustelu palstaa, siellä oli aihe: "mikä tekee susta huonon äidin/isän". monet vastanneet, et ei aamu -,ilta pesuja, ei hampaitten pesua, d-vitamiinit antamatta, ei jakseta ulkoilla tai touhuta lapsen kans, lapsille huudetaan herkästi..... jne....

Siis onko oikeesti noin??? et kukaan ei jaksa lasten kans tehä yhtään mitään???? Kyllä meillä hampaat harjataan ja pesulla käydään, ei tuo 5v ilman pesuja ja harjauksia ees suostu nukkumaan menemään..... sillon kun ollu päivähoidossa me ei ulkoilla mutta jos kotona ollaan niin kyllä me ulos mennään, en minäkään jaksa koko päivää sisällä istua..... jne..

Mites täällä muilla????

Minusta lähinnä se että en joka kasvatustilanteessa jaksa/osaa toimia oikein. Joskus menee hermot. Eikö nuo nyt oo ihan perusjuttuja nuo pesut ym. Melko laiskaa porukkaa, jos ei niistä jaksa huolehtia.

enpäs ole joutanut moista pohtimaan ja itsetuntokin on kohdallaan, joten en suostu ajattelemaan itseäni huonoksi-->silloinhan muutkin ajattelevat minun olevan huono. kummaa väkeä.

Samaa mieltä kuin "epätäydellinen" mutta luulen, että noista pesuista yms. perustoiminnoista laistaminen ei ole jokailtaista. Eli ettei jakseta pitää rutiineja joka päivä tai ilta.
Ei meillä ulkoilla. Tänäänkin jäi. Sää on ihana, mutta muksu ei suostunut jäämään ulos kerhon jälkeen, enkä jaksanut pakottaa. Mitä hän yksin siellä pihalla tekee? Vaikka miten on ihanasti lunta ja kaikkea, ei ole kavereita!! Eikä äiti tai isi ole samaa kuin ikätoveri. Kiitos mutta olemme etsineet, lähimmät asuvat 60 km:n päässä joten se siitä.

Ja huono olen, kun hermot kärähtää aina ja aina, ja lapsen ruokailut ovat ihan hirveitä! Tänäänkin söi TUNNIN pientä ruoka-annosta. Kiukutteli ja temppuili.

Mä oon leikkiny ja ulkoillu päätoimisesti kolme ja puol vuotta, ensin yhden kanssa ja kohta kaks vuotta kahden kanssa. Mut tää kysymys osu ja uppos, tänään kaikki kolme on huutanu toisilleen pää punaisena ja myönnän olleeni kohtuuton lapsia kohtaan. Mut näin vaan kävi, toivottavasti tää on vaan tää yks päivä mun elämässä :'( .

Yhteistyössä