Mikä testi on oikeassa??(testasin haamun, negan, haamun, negan ja vähän selkeämmän haamun)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maarella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maarella

Jäsen
01.12.2007
43
0
6
Testasin torstaina illalla pregentillä todella haalean haamun/viivan paikan. Seuraavana päivänä hain apteekista aconin kymppikasetin johon ei tullut mitään , tai jos siinä jotai oli niin erittän haalea viivanpaikka jos sitäkään. Sit tesasin uudellen pregentillä johon tuli taas kaikkien haamujen esiäiti. Päätin kokeilla apteekin omaa jos se näyttäs kun on kehuttu ym sitä, että on herkkä (herkkyys kaiketi sama kun pregentissä) ja se taas ihan selkee nega, ei viivan viivaa tai ees viivanpaikkaakaan näkyvissä..
No mä en vieläkään uskonut vaan äsken testasin pregetillä taas (jo pari laatikkoa tullut haettua :ashamed: ) ja vähän edellisiä selkeempi haamu joka on vähän jo vaaleanpunertava mutta niin vaalea ettei siitä saa kuvaa..Mikä testi siis on se jota uskon..Pregent vai noi apteekin testit acon ja apteekin oma. Kierrosta ei tietoa sillä imetyksen jälkeen ei ole vielä alkanut kierto..Tosin jälkeen päin pähkäilin että ovikseen viittaavaa oireilua saattoi olla tuossa reilu viikko sitte torstaina eli jos se oli ovis niin eka haamu olis tullu jo dpo 7 pregentiin :o ..seuraavana päivänä joka olis saattanut olla dpo 8 oli acon negaa ja dpo 9 apteekin oma nega mutta pregen suht selkee haamuviiva...Tosin en voi olla ihan varma noista dpo lukemista sillä mitää ovistestejä tms en ole tehnyt...
En kyllä viitsis yhtään testiä enää tehdä... |O

Sama täällä tein tänä aamuna vielä kontrollitestin ja varmistui Raskaana olen, olemme suunnattoman Onnellisia! :heart:

Onnea paljon! Vielä :hug: :D

Mikä laskettu päiväsi on , minulla 11.8.-2008 :heart:

Rva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti :heart:

Mutta jos epäilemäni tuntemukset on olleet ovis niin olen vasta dpo 10 eli 3+3..La sattuis pikaisesti laskien n 15.8. Mutta siis täysin arvaus koska mitää kiertoa ei ole ollut..Mä oon itse syntynyt 12.8. =)
Onnea teille kans plussasta!!! :flower:

Yhteistyössä