mikä toi skype high lighting on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaRrAsUkKa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TaRrAsUkKa

Vieras
Miks kun lainaan tekstiä tulee sinne väliin skype numeroita ja ehdottaa että soita skypellä tähän numeroon? Kenen numero se oikein on? Mun vai sen kenen tekstiä lainaan? En haluais että mun skype numero täällä näkyy, niin saako sen jostain asetuksista piilotettua...?

Ei näy mikään oikea skypenumero. Skypessä on selaimeen liitännäinen, joka muuttaa numerosarjat soitettaviksi klikkaamalla. Se siis käyttää noita viestien numeroita "väärin". Itse olen tuon liitännäisen poistanut kun ei sillä mitään tee, sotkee vaan sivuja.

Miten sen saa poistettua? Tällä koneella näkyy pitkät numerosarjat skypenumeroina, ärsyttävää *murr*

Miten sen saa poistettua? Tällä koneella näkyy pitkät numerosarjat skypenumeroina, ärsyttävää *murr*

Mä keksn miten sen korostuksen saa pois!! (ainakin meidän koneelta). Meillä on ruudun oikeassa yläreunassa sellanen skypen-kuvake, jota klikkaamalla pääsee sinne lisäosan asetuksiin. ruksii sieltä pois "kytke numeroiden korostus", ja voilà numerot näkyy "normaaleina"! :D Tai sit sieltä voi poistaa koko lisäosan.

Yhteistyössä