mikä ton klopin on!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murrr

Vieras
on koko päivän taas heitelly tavaroita ja kiukutellu. äsken kun olin laittamassa ruokaa niin poika hakkas haarukan kanssa pöytää. monta kertaa kielsin ja lopettikin siksi aikaa kun kielsin. ja aina aloitti uudestaan. kattoo mua vaan samalla ja hakkaa pöytää. siis haluaa ärsyttää. vein lopulta omaan huoneeseen ja saapa jäädä ilman ruokaa. pikkusisko nätisti syö tuolla.
mä en jaksa kun ei näistä päivistä voi mitenkään nauttia ku mä saan koko ajan korottaa ääntä kun poika ei ees kuuntele mitään. koskaan ei huomioi tai kato päin kun sille joatin sanoo. kuuroo se ei oo, sen tiedän. ittee harmittaa kans toi huutaminen. jos poika on muhun turhautunut, niin olen minäkin siihen. mä yritän leikkii sen kans, mutta ei sitä kiinnosta, mieleummin se rikkoo tai hakkaa jotain. nyplää tai pluttaa. ruuat on aamusin revitty jääkaapista ulos. sämpylänkin se silppuaa aamusin lautaselle paloiksi, eikä sitä sit edes syö. MÄ OON NIIN TURHAUTUNUT!! joka vitun päivä ja mä en jaksa joka päivä sanoo aina uudestaan ja uudestaan. pikkusisko uskoo yhdestä kiellosta, mutta ei tämä. ja poika on jo 4 vuotias kohta tyttö kohta 3.
Yritän halailla poikaa mutta ei se halua, ei kato edes silmiin kun yritän puhua sille. mä oon varmaan tehny jotain väärin ja toi poika vihaa mua! :'(

varmaan rankkaa..mutta mä olisin kyllä positanut pöydädtä vain siksi aikaa kun ruoka on valmis ja sitten kutsunut syömään! nälkäisenä meinaan alkaa vamrasti kiukutella vielä enemmän!
mun tulee mieleen että se se yritttää ihan tahallaan ärsyttää..älä mene mukaan(juu tiedän helppo sanoa) sanot vaan ei ..ja käsket lopeettaa! mutta älä varsinaisesti äytä kuinka sua ärsyttää..se on aplkinto pojalle!
ootko kokeillut arestituolia?

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
varmaan rankkaa..mutta mä olisin kyllä positanut pöydädtä vain siksi aikaa kun ruoka on valmis ja sitten kutsunut syömään! nälkäisenä meinaan alkaa vamrasti kiukutella vielä enemmän!
mun tulee mieleen että se se yritttää ihan tahallaan ärsyttää..älä mene mukaan(juu tiedän helppo sanoa) sanot vaan ei ..ja käsket lopeettaa! mutta älä varsinaisesti äytä kuinka sua ärsyttää..se on aplkinto pojalle!

kokeiltiin, mutta se potkas siellä yhden lampun paskaksi, ja repii melkein seinät irti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kokeiltiin, mutta se potkas siellä yhden lampun paskaksi, ja repii melkein seinät irti.

älä jätä yksin..pidät vaikka kiinni niin kauan että uskoo että pitää istua ta ivaihtoehto on tieteki seistä..mutta että miettii siellä kuitenki! alkuun voi ola tosi rankkaa mutta uskon että pikku hiljaa nöyrtyy!
oletko sitä toisaan että noilla hölmöilyillä ei sias mitään huomioita..eli et suuttuis (tiedän vaikeaa) mutta sit sais postitiivista huomoita.anant vaikka kuika äyttää ettei ottasi vastaan.! eism josmon repiyt jääkaapista tavartat..sanot välinpitämöttämästi että hän joutuu laittaan ne tkaasin..ja vahdit että tosiaan niin tapahtuu vaikak siinä kestäis koko päivä..enen ei mennä seuraavan hommaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

älä jätä yksin..pidät vaikka kiinni niin kauan että uskoo että pitää istua ta ivaihtoehto on tieteki seistä..mutta että miettii siellä kuitenki! alkuun voi ola tosi rankkaa mutta uskon että pikku hiljaa nöyrtyy!
oletko sitä toisaan että noilla hölmöilyillä ei sias mitään huomioita..eli et suuttuis (tiedän vaikeaa) mutta sit sais postitiivista huomoita.anant vaikka kuika äyttää ettei ottasi vastaan.! eism josmon repiyt jääkaapista tavartat..sanot välinpitämöttämästi että hän joutuu laittaan ne tkaasin..ja vahdit että tosiaan niin tapahtuu vaikak siinä kestäis koko päivä..enen ei mennä seuraavan hommaan!

meillä käytetään tätä että jos sotkee jotain niin siivoo kans ja vieressä ollaan. mutta mä en voi väkisin tunkea tavaraa sen käteen että laittaa takaisin paikoilleen. Poika on niin jääräpää kun vaan voi olla. se vaan lähtee ja jättää sotkunsa ja kiljuu ja huutaa että en siivoo! Miehen pikkuveli oli tuon ikäisenä aivan samanlainen, melkein pahempikin. Anoppi usein itki pojan kanssa.. nyt se on 13 v ja tosi mukava ja rauhallinen. että tätä mä usein ajattelen, ja toivoa on. Tiedän että poika on tosi fiksu, mutta käyttää selvästi sitä hyväkseen ja näyttelee tyhmää. tyttö kun vaan menee isoveljensä perässä.
Kun tuppaan sanomaan muksuja apinoiksi, ja toi poika on kova kiipeilemään, ja jos sitä kiellän, että ei saa kiipeillä. niin poika sanoo että: "mehän ollaan apinoita ja apinat kiipeilee." huoh. mitähän käänteispsygolokiaa mun tarttee ton pojan kans alkaa käyttää...

tiedän muutamia samanlaisia tapauksia..enkä menis vannomaan etteikä meidän neidistä olis tulossa aika tahto-nainen! en voi sit mutu akun toivottaa voimia ja hermoja jaksaa päiväkerrallaan! koita ajatella positiivisesti että monestihan sanotaane ttä jos paha uhmis..tiajos koko lapsuus on yhtä uhmsitä..niin murkku ikä on helpompi!

Yhteistyössä