Mikä tuolla mun alakerrassa on vikana (ällöttävää alapääasiaa) :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA

Vieras
Auttakaa minua!

Eli tässä kuvaus.
Mulle puhkeaa siihen sisempien häpyhuulten taakse(eli reijän kohdalle ja hieman ympärille) sellasia pehmeitä...miten sanoisi ei rakkuloita eikä riekaleita vaan jotain siltä väliltä... Noin pari kertaa vuodessa. Ovat suurin osa tunnottomia, eli voin vaikka osan niistä irrottaa, en tunne mitään, mutta verenvuoto on tosi kovaa niistä.

Alapää on ympäriinsä kipeä ja seksi sillon sattuu... Kauheen vaikea kuvailla, mutta kuvittele että reijän ympärillä olisi riekaleita jotka kuitenkin ovat ns.täynnä verta, eli ei mitään oikeita "revityn" olosia ihokappaleita.
Mitä hittoa nuo voi olla!?
Kutisee :(

Mistä saisin vastauksen? Haluaisin edes epäillä jotain ennenku lääkärille kehtaan mennä. Juu kyllä nolottaa. Olisi helpompi sanoa että epäilen jotain tiettyä...ja siitä sitten tutkisi.

Ja nyt kaikki (minäkin sanoisin) sanovat että joku sukupuolitauti, mutta se ei ole mahdollista, kun nuo oireilleet jo siitä asti kun olin lapsi (eli tietysti neitsyt).

Todella nolo ja inhottava vaiva joten anteeksi että traumatisoin teitä oksettavalla kuvauksellani. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kondylooma? Ei ole siinä mielessä seksitauti, että tarttuisi vain sukupuoliyhdynnässä.

Miten muuten se voi tarttua? :o

No muutama vuosi sitten tehtiin väitöskirjakin siitä, miten sektiolla syntyneellä vauvalla oli kondylooma nielussa. Eli oli saanut sen veriteitse äidiltään.

Alkuperäinen kirjoittaja ydgcu:
Näyttääkö tältä? Siis visvasyylältä

http://www.dermnet.com/Genital-Warts/

Ei ollenkaan. Ei ole noin "pattimaisia" tai syylämäisiä vaan enneminkin sellasia ulkonevia "riekaleita" jotka kuitenkin täynnä. Eivät eri värisiä myöskään kuin muu emätin...

Siis mä en voi uskoa että olisi sukupuolitauto mutta eihän se mitään muutakan VOI OLLA oireiden perusteella, mutta pakko olla!

No jos nyt oletetaan että on sukupuolitauti, niin mitä raskauden aikaisissa rutiinitesteissä testataan? Oltiin myös lapsettomuustutkimuksissa ja testas jotain. En tiedä tarkalleen mitä tauteja ne testaa, mutta tiiättekö te?

Eli olisiko niistä selvinnyt jos olisi jotain? :(

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:

NO ÄLÄ MUUTA SANO! :(

onneksi et tunnustanut mustana :D voi käydä viel tuuri.

Mut oikeesti. Jos mä olisin sun ukkos, niin vittuakos se oikeistii kiinnostaisi. Mä tykkään mu naiista kaikkien asioidenki kanssa. Oli mitä oli

Mikä tuuri?
En oikein tajunnut?
Mitä mustana?

NO ÄLÄ MUUTA SANO! :(

onneksi et tunnustanut mustana :D voi käydä viel tuuri.

Mut oikeesti. Jos mä olisin sun ukkos, niin vittuakos se oikeistii kiinnostaisi. Mä tykkään mu naiista kaikkien asioidenki kanssa. Oli mitä oli

Mikä tuuri?
En oikein tajunnut?
Mitä mustana?

Nuku vaan :D

äh, rohkeasti vaan lääkärille. Turha sitä täällä on arvailla. Ajattele, että kerran se vaan "kirpasee" ja todennäköisesti pääset eroon sinua vuosia haitanneesta vaivasta. Nyt reipastat mielen ja lääkärille mars :)

Yhteistyössä