Mikä tuota lasta oikein vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökön äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mökön äitee

Vieras
Joka hiivatin päivä näin iltapäivästä alkaa se märsääminen ja märinä. Tätä kestääkin sitten koko loppuillan. :kieh:
Aamulla on itse neiti aurinko.

Loppupäivä menee sylitellessä ja lohduttaessa, auta armias jos yritän lattialle laskea. Joskus on pakko vaan huudattaa kun ei tästä oikeasti tunnu tulevan yhtään mitään. :headwall:
Mulla palaa pinna, vaikka ei saisi. :(

Nälkä? Jäänyt tavaksi? Tylsää?

Mikä on eritavalla aamupäivällä kuin iltapäivällä?
Eikö nuku päikkäreitä vai? Kyllä 1veen pitäis vielä nukkua ehkä kahdetkin päiväunet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nälkä? Jäänyt tavaksi? Tylsää?

Mikä on eritavalla aamupäivällä kuin iltapäivällä?
Eikö nuku päikkäreitä vai? Kyllä 1veen pitäis vielä nukkua ehkä kahdetkin päiväunet.

Aamupäivällä ekat ja toka iltapäivällä/illalla, kellonaika vaihtelee.
Yritän pitää säännöllistä rytmiä yllä.

meillä pari allergista lasta ja aina kun ovat syöneet sopimatonta, niin kiukkua ja kitinää riittää 1-3 päivää - eli on huono olo, vatsaan koskee ja kutittaa. tuntevat ilmiön muuten hyvin myös päiväkodeissa eli allergiset/atooppiset lapset kitisevät enemmän, koska kutisee ja on hankala olo.

onko teillä muita oireita, eli esim. ihottumaa, näppyjä, kuivaa ihoa, nuhaisuutta, löysää ja haisevaa ulostetta, punainen pylly jne.?

Alkuperäinen kirjoittaja voi olla allergiaakin!:
onko teillä muita oireita, eli esim. ihottumaa, näppyjä, kuivaa ihoa, nuhaisuutta, löysää ja haisevaa ulostetta, punainen pylly jne.?
Posket loimottaa usein punaisina. Iho on tosi hyvässä kunnossa muuten. Aina tuon kakka on ollut löysää ja melko haisevaa.
Pylly punoittaa vain tietyn vaipan jälkeen ja olen oppinut välttämään sitä.

Yhteistyössä