Mikä vaippa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmm..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hmm..

Vieras
Ongelma on seuraava: Poika 10kk pissaa yöllä niin paljon että vaippa pitäisi vaihtaa kesken unien tai on aamulla tullut läpi. Kuitenkaan en haluaisi herättää, nukkuu sikeästi ja herätys aiheuttaa turhaa hässäkkää.

Mikä vaippa olisi tarpeeksi imukykyinen että menisi yön yli? Nyt käytössä pampers baby dry, 7-14kg (poika painaa n. 10kg)

meillä on muumin housuvaipat pitäneet aina vaikka kuinka paljon tulis pissaa. Ne on myös kotimaisia ja ihoystävällisempiä ku pampersit, ja niitten pakkauksen voi käyttää biojätepussina.

Osta yöksi isompia vaippoja. Meillä siirytään aina niin et yöksi ostetaan isompia ensin, kun muuten saa vaihtaa petivaatteet tiuhaan. Tai sitten kokeilet vaikka Liberon vaippoja, meillä ne ainakin on toiminut paremmin.

Mulla on parempia kokemuksia näistä sellulla täytetyistä vaipoista kuin näistä geelikuulavaipoista. Eli just muumit on hyviä ja sitten ne nature baby care tms. "luontoystävälliset" vaipat S-marketeista.

Meillä on Nature Care -housuvaipat nyt olleet pitkään enimmäkseen käytössä. Toisena on ollu muumeja, mut oon ostanut nyt noita ekoja enemmän jostain syystä..

Joka tapauksessa noista molemmat pitää ihan kiitettävästi. Kyllä välillä menee ohi, mut harvemmin kuin muilla (liberot oli tuosa iässä, mut sit nekään ei vaan enää toiminu ja ohi meni joka yö).

Tosin jos meillä on nykysin sänky märkänä, syy ei välttämättä ees ole vaipassa, vaan myös pikkuneidissä, joka on oppinut vetämään vaipan "puolitankoon".

Meillä poika on kans kova pissaan yöllä.. kaikki vaipat falskaa sivuilta.. nyt kokeilin Huggiesin teippivaippaa ja se pitää pissan :) olin todella iloisesti yllättynyt kun oli vielä aika halpa vaippa.. meillä poitsu on nyt 1 v 10 kk ja painaa n. 13 kg.. :) Huggiesia saa ainaki Prismasta ja Sittarista.. Prismassa makso n. 48 kpl vaippoja 10 € :)

[QUOTE="asdf";22118240]Mulla on parempia kokemuksia näistä sellulla täytetyistä vaipoista kuin näistä geelikuulavaipoista. Eli just muumit on hyviä ja sitten ne nature baby care tms. "luontoystävälliset" vaipat S-marketeista.[/QUOTE]

meille on joskus tullut pampersilta näytteittä ja niistä sitä geelijuttua tuli ulos sieltä vaipasta. Tekee varmaan tosi hyvää iholle. Noita Nature babycareja meillä oli kans aikonaan, ne on myös hyviä. Mutta muumit hakkaa ne kotimaisuudellaan, ja mun mielestä muumeissa on vähän pehmeämpi se uloin kerros.

meille on joskus tullut pampersilta näytteittä ja niistä sitä geelijuttua tuli ulos sieltä vaipasta. Tekee varmaan tosi hyvää iholle. Noita Nature babycareja meillä oli kans aikonaan, ne on myös hyviä. Mutta muumit hakkaa ne kotimaisuudellaan, ja mun mielestä muumeissa on vähän pehmeämpi se uloin kerros.

Mä muuten kans ihmettelin, kun tytöllä oli semmoinen mainoksena tullut Pampers päällä (en oo niitä ostanu enää pitkään aikaan, kun eivät vaan meillä ole enää pitäneet), niin pepussa oli jotakin outoa töhnää siitä vaipasta. Sitä täytettä lienee? Ja tuo oli ollu ihan päiväaikaan hetken jalassa, ei ees kovin kauaa.

Yhteistyössä