N
Nbnnk khhh
Vieras
Nyt alkaa käpy palaa tähän hommaan. aina herää n.klo2 ja valvoo valvooo valvoo. pitäisi viereen päästä nukkuu. joo yksi yö pääsi nukkui kyllä asmuun, mutta kuka voi nukkua kierivän ja hyörivän lapsen kanssa.
Mun tarvii saada n u k k u a !
Mikä järjetön juttu tää on että pitää viikon verran joka yö herätä ha sit mun pitäisi 1 tunti -1,5 h istuu sängyn vieressä että toi ehkä nukahtaa.
Vittu hei tokaluokkalainen. ja käyttäytyy ku 3v. mä en kestä.
Niin sitte jos otan 8v meidän huoneeseen niin vinkuu 12v että ei uskalla nukkuu yksin kun xx,xx on pois.
Niin nukkuvat samassa huoneessa ja siellä nukkuu myös koira. pieni kokoinen, mutta varmasti hälyttää jos joku edes rapistelis ikkunaa. tai jotain takapihalla.
/!#^*^ ^^:/:;^^ mitä teen että tää loppuuu?
-12v kuulitko mikä toi on, ihanku joku yskii, iiiih se kuuluu taas.
>niin naapurissa yskii ukko (ilmeisesti siis kipeänä) .
Mikä näitä lapsia vaivaa???
Mun tarvii saada n u k k u a !
Mikä järjetön juttu tää on että pitää viikon verran joka yö herätä ha sit mun pitäisi 1 tunti -1,5 h istuu sängyn vieressä että toi ehkä nukahtaa.
Vittu hei tokaluokkalainen. ja käyttäytyy ku 3v. mä en kestä.
Niin sitte jos otan 8v meidän huoneeseen niin vinkuu 12v että ei uskalla nukkuu yksin kun xx,xx on pois.
Niin nukkuvat samassa huoneessa ja siellä nukkuu myös koira. pieni kokoinen, mutta varmasti hälyttää jos joku edes rapistelis ikkunaa. tai jotain takapihalla.
/!#^*^ ^^:/:;^^ mitä teen että tää loppuuu?
-12v kuulitko mikä toi on, ihanku joku yskii, iiiih se kuuluu taas.
>niin naapurissa yskii ukko (ilmeisesti siis kipeänä) .
Mikä näitä lapsia vaivaa???