Mikä veti teiät tälle palstalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Ittellä suuri tekijä oli nää kirjaimet ja hymiöt :xmas: tykkään :attn: nääitä ei monessa muussa paikassa näyttäny olevan?? tietty sit myös aihe piiri. yleensä ku kirjotin googleen jotain pikku päihin liittyvää päädyin tänne??? kuin kohtalosta aluks en itte kirjotellu mut sit ku huomasin et voi rekisteröityä = päätin koittaa. Kivasti tuntuu et on päässy tähän mukaan. Vähän nii ku face book mutta keskustelua enemmän B) Kivempi ois jos tänne liitettäs joku face book ominaisuus esim vois kirjottaa tila päivityksiä omille sivuille????? näin. :hug: :) =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Tissiketjukohu.

Mikä se o????

No se kun jotkut palstalaiset laittoivat rintojensa kuvia tänne, ja mä perverssi tulin niitä tänne kattelemaan :D :ashamed:

:D VOI! Millon tommone on ollut??????? Harmi ku itte ei oo päässy mukkaa

Olisko toi ollut joskus puolitoista vuotta sitten? En ihan tarkkaan muista.

minä kans etsin jotain googlesta ja useasti päädyin tänne. jotenkin selkeämpi ketjutus ja isommat kirjaimet ku muilla. sivusta näkee kerta silmäyksella uusimmat jne. tykkään ja pahasti koukuttunu jo vajaassa vuodessa.

Etsiskelin e-mail kaveria ja jotenkin eksyin tanne. Sainkin kavereita mutta palstailun jatin kokonaan - kolmeksi vuodeksi. sitten kuopuksen raskausaikana halusin kysya jotain ja muistin taman palstan.
En ole palsta-aktivisti vaan satunnainen vierailija. Myohaan illalla saatan luurata taalla kun muu porukka nukkuu ja mulla hetki aikaa istua rauhassa.

Yhteistyössä