Mikä vi**u tolla koiralla on.. se vaistoaa että oon nyt pahalla päällä ja haluun olla yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
silti kun kävelen täällä kämpässä, se hiippailee lähelle ja pikaisesti työntää kuonon vasten mun jalkaa ja sit pyrhältää pois.

Ja joo, en komenna koiraa pois tms. mut aina se on tollanen kun mä oon vihasella päällä, enkä oo kyl koiralle vihaani osottanu

Sellasii ne koirat on kun ne aistii vihan. meirän koira tuntuu ainakin pitävän sitä aina omana vikanaan kun on joku pahalla päällä koira menee usein sängyn tai pöydän alle häntä koipien välissä ;)

kyllähän koirat tajuaa milloin ihmiset on pahan tuulisia. minusta se on hellyyttävää kun meidän koira tulee antamaan huomiota minulle ja liehittelee kun olen surullinen tai pahan tuulinen. pakostikin alkaa hymyilyttää.

Meillä kans koira huomaa heti mielialat, ja peesaa mua :) ( vaikka mies onkin sen ykkössuosikki ja laumanjohtaja ) jos vaikka vaan vähän ärtyneesti sanon jotain miehelle, en siis todellakaan huuda vaan oon vaan hiukan närkästyny, se tulee siihen mun viereen ja alkaa haukkua miehelle. Jos oon surullinen tai edes mun äänessä on sellainen pieni pettymyksen tai surun vire, se alkaa uikuttaa mukana. Kun on iloinen ja nauraa niin se tulee viereen pomppimaan ja läähättämään innoissaan.

kun tuo koira seuraa mua JOKA paikkaan. Vessaan jne, ja aina nostaa päätään kun liikahdan. Ei ole todellakaan ennen ollut tuollainen. ikää on 6-vuotta, ja nyt yhtäkkiä. mikään ei ole rutiineissa muuttunut, hyvin säännölliset jutu ovat aina olleet.
Ainoa asia ja muutos on se, kun vanhempi tyttö muutti omilleen ja lähti siis kotoa. Jos joku osais kertoa mikä syynä koiran käytökseen.
Meinasin unohtaa rasittavimman piirteen. Se ei päästä meitä enää ulos täältä asunnosta. hyppää ovea vasten, niin että jos sen aukaisee koira pääsee karkuun.:( Tulen oikeesti kohta hulluksi tuon kanssa..

Jos mä olen pahalla tuulella niin mun koira ei taatusti tule mun luo. Koirat vaistoaa niin hiton hyvin meidän mielentilan eli olemmeko pahalla vai hyvällä tuulella. Menisitkö itse sellaisen luo joka on hyvällä vai pahalla tuulella? Ajattele asiaa noin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hurrikaani:
Jos mä olen pahalla tuulella niin mun koira ei taatusti tule mun luo. Koirat vaistoaa niin hiton hyvin meidän mielentilan eli olemmeko pahalla vai hyvällä tuulella. Menisitkö itse sellaisen luo joka on hyvällä vai pahalla tuulella? Ajattele asiaa noin. :)

kyllä mun toinen koira tulee mun luo ja yrittää liehittää minua. nuoleskelee huuliaan, on hieman kyyryssä kun "tarkkailee" minua, mutta tulee ihan liki ja yrittää liehitellä.

toinen koiranne taas pysyy HYVIN kaukana jos olen vihainen. se luimii seiniä pitkin toiseen huoneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hurrikaani:

no mitä se hyödyttää ajatteleminen, mun koira tökkii mua kuonolla jalkaan kun kävelen täällä pahantuulisena ees taas

Alkuperäinen kirjoittaja osaisiko joku neuvoa:
kun tuo koira seuraa mua JOKA paikkaan. Vessaan jne, ja aina nostaa päätään kun liikahdan. Ei ole todellakaan ennen ollut tuollainen. ikää on 6-vuotta, ja nyt yhtäkkiä. mikään ei ole rutiineissa muuttunut, hyvin säännölliset jutu ovat aina olleet.
Ainoa asia ja muutos on se, kun vanhempi tyttö muutti omilleen ja lähti siis kotoa. Jos joku osais kertoa mikä syynä koiran käytökseen.
Meinasin unohtaa rasittavimman piirteen. Se ei päästä meitä enää ulos täältä asunnosta. hyppää ovea vasten, niin että jos sen aukaisee koira pääsee karkuun.:( Tulen oikeesti kohta hulluksi tuon kanssa..

No se pelkää että te muutkin menette ovesta ulos ettekä tule takaisin!

rutiini ei ole muuttunut. Kauhistuttaa, kun koulut alkaa ja lähetään tytön kans molemmat täältä asunnosta, tyttö kouluun ja minä töihin..Nyt ollaan joskus aina jouduttu jäämään kotiin, ainakin toinen kun ei olla päästy yhdessä.:(

Yhteistyössä