Koetko, että teijän välillä on kipinää? Oliko sitä alussa, kun tapasitte?
Mä oon sitä mieltä, että esileikki ja sen onnistuminen on molempien vastuulla. Se mikä susta tuntuu hyvältä niin se pitää sanoa ääneen, koska toinen ei ole ajatusten lukija. Nainen voi ohjata tilannetta yleensä haluamaansa suuntaan, ohjaamalla ja opastamalla miehen käsiä ja suuta sinne missä ne tuntuu hyvältä. Osa ihanuutta ja hekumaa on siinä opastuksessa ja ohjaamisessa. Eli opettelette tunnistamaan mikä tuntuu toisesta hyvältä ja mikä saa huokailemaan nautinnosta. Meilä ihmisillä on noita pisteitä ympäri vartaloa, eli ei pelkästään nämä tissi, pillu ja penis. Sen takia olis hyvä muistaa, että vartalossa on muitakin pisteitä joita kannattaa hyväillä rintojen, pillun ja peniksen lisäksi, kun nuo yhdistää niin esileikki on jotain aivan maagista.
Mun mieheni löysi jo alkuaikoina tietyt pisteet musta, kun sanoin mistä ja miten pitää tehdä ja miehestäni se oli jännittävää ja sanokin, että oon ensimmäinen nainen joka on suunsa tossa asiassa saanu aukastua. Mieheni tietää yhä edelleen, että mikä saa mut aivan villiks ja syttymään. Tosin oon kyl aina ollu hyvin seksuaalinen ihminen ja nuorempana häpesin sitä. Nykysin ajattelen, että se on osa mua ja parasta, että mieheni kanssa halut kuitenkin kohtaa, se on osaltaan tehny musta itsevarman ja olen hyväksyny itteni paremmin.
Tehkää yhessä tosta asiasta hauskaa. Huumori mukaan, koska nauru lähentää ja syventää teijän välejä. Unohtakaa mekaaninen suoritus, pääasia on, että opettelette tutemaan toisianne myöskin sängyssä. Seksi on muutakin kuin se yhdyntä. Ettikää ne kohdat vartaloistanne, minkä hyväily tuo mieleihyvää ja nautintoa, koska niitä pisteitä on yhä edelleen ympäri ihmisvartaloa ja voi olla, että tolla tutkimus matkalla löytyy uusiakin pisteit, jotka saa huokailemaan nautinnosta. Asenne kohilleen koska jos heti ennen sänkyyn menoa ajattelee, että ei onnistu kumminkaan, eikä se tunnu miltään niin on takuu varmaa, että epävarmuus ja poissaolevuus ainakin näkyy toiselle. Eli tunnelman viritystä voi hakea rentoutumalla yhessä, hieromalla, kosketuksilla, silmiin katsomalla ja samalla hymyilemällä, flirttailemalla, hipasuilla jne. käyttäkää mielikuvistusta. Tolla saa aikaan ihan mielettömän fiiliksen ja toimii.
Nyt sun pitäis heittää ex mies mielestäs kokonaan ja käsitellä ero pois mielestä. Sulla on oikeus nauttia itestäs ja omista haluistas. Sä oot eronnu ja olet rakentamassa nyt uutta minää, vahvempaa ja itsevarmempaa ja osa itsevarmuutta on hyvä seksi. Sulla on oikeus saada hyvää seksiä. Älä vertaa uutta kumppania entiseen, kaivat sillä kuoppaa itelles ja se heijastuu parisuhteessa kaikkeen, lisäks, että se on törkeetä niin myös todella loukkaavaa. Nyt aluks ainakin tutustumis retki toistenne vartaloihin ja yhessä etitte niitä pisteitä rintojen ja alapäittenne lisäks. Onnea tutkimus matkaan ja toivottavasti se avaa portit hekumaan ja nautintoon.