Mikä vittu tuota ukkoo oikeesti vaivaa.. Niin paha mieli.. valivalivali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi elämä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi elämä..

Vieras
En tajua mikä siinä on ongelma että käyn jossain?? Siis se haluaa pitää mua vankina täällä kotona, koskaan en saa mihinkään lähtee päiväseltään saati iltasin! Jumalauta.. Tänään oli puhe että pääsen käymään jossain (mainittakoon että käyn viihteellä noin 4krt vuodessa) ja että kattoo lapsia täällä sen aikaa, mut yhtäkkiä päättiki vetää perseet ja istuu baarissa kaverisa kanssa tällä hetkellä.

Oikeesti joka ikinen kerta kun käyn jossain, soittaa noin 15min välein että oonko huoraamassa jnejne. ja itsellään on sitten oikeus käydä neljä kertaa viikossa vetämässä kännit jossain. Perustelee sen sillä että hän ei kuulemma huoraa! Voin sanoo että en todellakaan oo koskaan antanu aihetta olla mustasukkanen tms mut näköjään oon huora vaikka en tajua että miks. En sais vissiin ees ajatella ku herra tulkitsee sen jo huoraamiseks.. Enemmänkin mun tässä kuuluis syytellä ukkoo koska naisseurassa näkyy viihtyvän kovinki usein. Enkä mä siltikään soita sille vartin välein ja tiedustele että mitä tekee jne. Mikä helvetti sitä vaivaa?? Mitä mä oon tehny väärin? Miks se pitää mua täällä vankilassa? Niin lohduton olo ja anteeksi sekava selitys, pakko vaan purkaa johonki tä paska..

Ensinnäki, voit olla ylpeä ko miehes on sitä mieltä että olet kaunis ja upea ja ihana (kelpaisit muillekki joten on mustis ) toisekseen, jos se eppäilee sinua huoraamisesta nii onkhan itellään puhtaat jauhot pussissa. Ei ne epäilyt tyhjästä tule....

Miehelläni on samanlainen kaveri kuin sun ukkosi ja sen kohdalla tuo käytös oli sitä, että se itse petti avokkiaan aina kun silmä vältti ja kuvitteli sitten fiksuna miehenä, että avokkinsa toimii samalla tavalla. Vaikka itse nai suurin piirtein kaikkea, mikä liikkui, niin eihän avokki nyt saanut samalla tavalla toimia. Onneksi kyseinen öklöukko jäi vuosien kuluttua kiinni rysän päältä ja avokki heitti sen saman tien sitten pihalle.

Sairaaloinen mustasukkaisuus.
Ei normaalia mustsukkaisuutta.

Turvakodin sivuilta:
Mustasukkaisuus on yksi henkisen väkivallan muoto josta usein seuraa muita, esimerkiksi kontrollointia ja rajoittamista. Mustasukkaisen käyttäytymisen taustalla on usein pyrkimys suhteen suojelemiseen ja oman itsetunnon säilyttämiseen.

http://www.turvakoti.net/fi/tietoa/mustasukkaisuus/

Hyi kauhee mikä mies, jätä se heti. Mun mielestä miehen pitäs olla myös sun paras kaveri, ja molempien pitäs saada mennä yhtä lailla, ei se oo vaan miesten etu!!

Yhteistyössä