Mikä voi olla naamiaisissa, kun on liian paksu perhoseksikin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Huomenna on koko perheen vappudisko tuossa ala-asteella ja mie oon nyt tässä koko illan lasten kanssa tehnyt ja viritellyt, laittanut, ommellut ja koristellut ja askarrellut:
- 2v:lle Lumikin puvun (oma keltainen prinsessa-hörhellysmekko päälle, siihen päälle siskolta lainattu sininen toppi ja päähän punainen lettinauha )

- 4v:lle keijukaispuvun (kaupasta ostettu asu taikasauvoineen ja siipineen täydennettynä itse askarrellulla "kukkais-kruunulla" = pahvista päänympäri kiertävä panta, joka on koristeltu silkkipaperikukin)

- 6v:lle vanhasta, tummanlilasta pussilakanasta tehtiin muumien mörkö-asu leikkaamalla aukot silmille ja nenälle

- 8v halus olla Peter Pan (Askarreltiin vihreä pahvihattu, joka koristettiin punaisella isolla sulalla. Isän vanhasta vihreästä poolosta ja pikkuveljen vihreistä housuista leikattiin ja tuunattiin nuttu ja polvihousut. Nuttu kiedotaan vyöllä vyötärölle.)

- 9v on vampyyri (kaupan valmis asu, huomenna vaan maalataan kasvot)

-10v halus olla Nuuskamuikkunen (Tehtiin vihreä hattu, ylle vihreä pusero ja housut. Sitaistaan huivi kaulaan ja reppu selkään. Reppuun huuliharppu.)

- 13v haluaa olla vankikarkuri. (Pukeutuu raidalliseen puseroon ja mustiin housuihin ja askarteli myös itselleen musta-valkoraidallisen "pillerihatun". Taskuun ajatteli vielä viilaa.)

Mutta mikäs mie sit voin olla, kun mie oon liian paksu perhoseksi, enkä mie halua vahingossa loukata mahdollisia diskossa olevia uusperheitä olemalla mikään saduista tuttu ilkeä äitipuoli :whistle:

Yhteistyössä