Mikä yleinen jukeboxi mä olen ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Eilen olin vapaalla... Ja eräs kaverini sitten tuli sanomaan että nyt hän sen kekkas, hän on päänsä puhki miettiny et kuka tulee heidän häihin laulamaan kun hän kävelee alttarille... No MINÄ kuulema :)
Ja tänään rakas LillaSysteri soitti ja sano että saan kunnian laulaa "kirpun" ristiäisissä :D

Oikeesti se tuntuu kyllä ihan hyvältä kun tollasia juttuja pyydetään... Mä vaan niin häkellyn kuiteskii...

Tämä kappale pitäisi sitten siellä kaverini häissä laulaa, ilman säestystä... Joskus syksyllä 2009.

http://www.youtube.com/watch?v=RmVFG2tBLHA

LillaSysteri ei ole vielä päättäny mitä ristiäisissä saan laulaa...

On mua miehen sisko pyytänyt laulamaan joskus tulevissa häissään, mut eipä ole kuullut koskaan kun raakun :whistle:

Mut sun laulua kuulleena en ihmettele miksi pyydetään :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Oi mun mielestä olis ihanaa kun osaisin laulaa hyvin:)

Ole syystäkin ylpeä,koskas levyä pukkaa?

:)

Mä olen vaan niin huono ottaa kohteliaisuuksia vastaan.. Kun en mä itse "kuule" itteeni niin hyvänä mitä moni sanoo :ashamed:
Mulla on yks kappale nauhotettuna cd:lle, rakas ystäväni järkkäs sen mulle joululahjaks :heart: :heart: :heart:

No niin... Saan ilmeisesti ite päättää minkä virren laulan siellä ristiäisissä...
Auttakee mua valihtee...

1. Tule kanssani herra jeesus
2. Herra kädelläsi
3.Taivaan isä suojan antaa

ok, siis Julaman kämmenelle on tosi hyvä ja ystävä sä lapsien, mut noi mitä ehdotit on sellaisia että itse en ristiäisiin kuitenkaan.. Harmi kun se virsikirja on kellarissa, voisin antaa ehdotuksia, sen sijaan että vaan dumaan.. Sori. Muuten toi sinua sinua rakastan on ihana, mutta sika vaikee biisi.. Aiotko vetää sen perinteisesti hitaana vai miten?

Alkuperäinen kirjoittaja boksi:
ok, siis Julaman kämmenelle on tosi hyvä ja ystävä sä lapsien, mut noi mitä ehdotit on sellaisia että itse en ristiäisiin kuitenkaan.. Harmi kun se virsikirja on kellarissa, voisin antaa ehdotuksia, sen sijaan että vaan dumaan.. Sori. Muuten toi sinua sinua rakastan on ihana, mutta sika vaikee biisi.. Aiotko vetää sen perinteisesti hitaana vai miten?

Nuo oli ainoot mikkä osaan jo entuudestaan :D

Juu kyllä mä sen varmaankin melko hitaana laulan.. Tai no sekin kai tarttee vielä erikseen keskustella papin kanssa, että siis saako sitä ees kirkossa laulaa. Mutta siihen on vielä aikaa ja biisikin saattaa vaihtua, en tiedä :)

Uusimmat

Yhteistyössä