Hae Anna.fi-sivustolta

mikä hierontalaite?

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä helena elena, 14.11.2006.

1. helena elena Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei!Tietääkö kukaan teistä hierontalaitteesta joka on valmistettu puusta ja on semmoinen
    "koukun" muotoinen?Kuulemma erittäin hyvä hieroa kipeitä esim.hartioita.Joku
    mieshenkilö myy niitä vain messuilla ja todennäköisesti valmistaa ne itse.
    Olisiko kellään tietoa?Liekö nettisivuja....
    Kiito suuresti jos joku voi auttaa

2. Star Vierailija

Kyseessä kipukoukku (mielestäni huuhaavempele). Vanerista tehty, pari ruuvia lisäksi. Jonkin sortin "kansanparantaja" tekee ja myy...

3. outo vempele... Vierailija

http://www.vihreasalonki.com/kipukoukku.html

4. asiasta tietävä Vierailija

olen itsekki testannu niin on todella hyvä keksintö

5. Miten voit väittää huuhaavempeleeksi, kun et tunne koko vempelettä ? Oletko käyttänyt sitä ?

6. veneri Vierailija

Melkoisen kallis vanerin pala... 35€... Mut hulluhan ei ole se joka pyytää vaan...

7. Kokemusta on Vierailija

Olen kokeillut, tosi hyvä vempele! Ei tarvi käyttää voimaa vaan voi rennosti hieroa ja painella, pääsee syvälle lihakseen. Suosittelen.

8. kokeillut Vierailija

Totta, melko kova hinta "vanerin palasta". Mutta kun sillä saa avun kipeisiin lihaksiin, niin mielelläni maksan.

9. Jos tarkkaan luet tekstin, huomaat kohdan "mielestäni huuhaavempele" ja jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Olen tutustunut vempeleeseen itse henk.koht. Ja missä kohtaa tekstissä lukee etten tunne koko vempelettä...? D...a!

10. koukuttaja Vierailija

Kyllä vempele todellakin toimii eikä kipeää kohtaa enää parin viikon käytön jälkeen selästä löydy. Toki voi koittaa tehdä itse vanerista samanmoisen, mutta tuskin se hetkessä käy ja saako siitä yhtä tehokasta ja kestävää...itse maksan sen 35€ nurisematta

11. huu haa ihminen Vierailija

alkuperäinen mangrovepuun juuri löytyy kiinasta ja toimii painaltaen akupieteitä, koputellen ja hieroen monipuolisesti. maksaa 6 euroo ei kallis matkakuluilla. kannattaa kokeilla jos jää käyttämättä ei harmita. 35 euroo mitä markoissa. ei se ole tyhmä joka pyytää. se on joka maksaa, kun saa vielä velaksi. velatkin on maksettava joskus.

12. kuulemma Vierailija

koulu ottaa sen tekniseen käsityöhön maksaa 2 euroo oppilas

13. miltzi Vierailija

http://www.thermo-rex.fi/products.php?id=15&catid=7&offset=
    Oheisesta osoitteesta kipukoukun saa 12 eurolla. Se on pienempi kooltaan, mutta ainakin minusta pienikokoisena ihmisenä kivempi käyttää.

14. T:mi Kipukoukku Vierailija

Ilmoitus asiana seuraavaa. Tuote on mallisuojattu Suomessa numerolla 24156 ja
    tuotten valmistusta ei saa tapahtua edes oppilastyönä kun vain 1 kpl koulua kohden.
    Tulemme tiedoittamaan tästä myös kouluille.

15. Marylin Vierailija

Minä ostin kapistuksen messuilta reilut kaksi vuotta sitten ja maksoin silloin 20 euroa, nyt maksoi jo 45 euroa. Ja hyvä se on jos sitä käyttää ja osaa käyttää oikea oppisesti. Hyviä vinkkejä saa netistä sivulta www.kipukoukku.info Siellä on ihan videoesityskin.
    Ja sillä kyllä löytyy kipeät paikat ja sillä voi ikäänkuin tehdä jäsenkorjausta itselleen.
    Minä lainasin omaa "kaluani" yhdelle jäsenkorjaajalle ja hän oli sitä mieltä, että hyvä vehje on. Mutta se on kaiken a ja o, että sitä käyttää ja vielä oikein ja etsii ne kipeät paikat, joihin pitää saada eloa.
    Eikun vaan kokeilemaan, maksoi mitä maksoi

16. Jukka heininen Vierailija

Kansanparantaja ja Kipukoukun kehittäjä.
    Tein hierontaa ja nikamien käsittelyä 15v. Olen perillä eri hoitomenetelmistä jonkin verra.
    Kipukoukku on tuote, joka on otettu vastaan todella hyvin. Ostajat ovat olleet tyytyväisiä mikäli ovat viitsineet vain käyttää Kipukoukkua. Tuote on mallisuojatt kautta maailman. Jos tuote olisi
    huuhaa vempele ei suojauksia olis kannattanut tehdä. Minä en ehkä voi mielipidetänne muuttaa, mutta kymmenet tuhannet käyttäjät ovat muuta todistaneet. Laitetta myyvät arvostetut hoitolaitokse ja suosittelijoina on myös arvostetut alan muut ammattilaiset.
    Hyvää joulun odotusaikaa.

17. Olihan se melkein 50€ mutta ei ole kyllä kaduttanut.. Suosittelen muillekin, varsinkin päänsäryistä ja migreeneistä kärsiville. Omat migreenikohtaukseni ovat vähentyneet jo puoleen. Mutta, jos kokeilette aloittakaa koukutus varoen!!

18. jäykkäniska Vierailija

Isäni teki sellaisia vanhasta jämäkästä hyllylevystä kuviosahalla sahaamalla. Ei maksanut käytännössä mitään ja on tosi toimiva. Sillä saa itse hierottua vaikka lapaluiden välistä, joka on IT-työläisillä jumissa oleva paikka

19. kapteeni koukku Vierailija

harrastakaa liikuntaa, jossa yläkroppa saa kyytiä. ei tarvi koukkuja ;) ei muuten auta sit mitkään nysväyskävelyt. Nyrkkeily, paini, heittolajit, punttitreeni, vain muutamia mainitakseni.

20. Ella* Vierailija

Samanlaisen ostin...ja maksoin alle 7 e.
    Hyvä kapistus...;)

21. täältä Vierailija

Niitä alkuperäisiä kiinalaisia. Eikä maksa paljon. :) Kokemuksesta voin kertoa, että toimii!

22. täältä Vierailija

Niitä alkuperäisiä kiinalaisia. Eikä maksa paljon. :) Kokemuksesta voin kertoa, että toimii!

23. täältä Vierailija

niin siis täältä: www.rautanyrkki.fi :))

24. puujakuori Vierailija

Sen hinta vaihtelee reilusta 6€:sta 45€:eek:on Mistä ostat niin muista tämä. Tässä halvin osoite mitä äkkiä löysin http://www.asiaputiikki.fi/product_reviews.php?products_id=145

25. Itselläni auttaa migreenikohtauksen ollessa tulossa tai päällä tietyn pisteen painaminen toisen lavan takaa.Tähän mennessä olen käyttänyt siihen yöpöytäni laatikon nuppia, sillä se on sopivalla korkeudella kun istun lattialle :) Voisin kuitenkin vakavasti harkita tuota koukkua, ei koskaan tullut mieleenkään että tuohon on kehitetty fiksu apulaitekin! Eli en todellakaan sano että huuhaata.

Ja sille joka sanoo että liikunta auttaa: auttaahan se ennaltaehkäisemään, mutta valitettavasti joillekin se migreeni iskee ennaltaehkäisee miten paljon tahansa. Migreeni ei yksiselitteisesti johdu yläkropan jumituksista vaan esimerkiksi itselleni iskee takuuvarmasti migreeni aina ennen kuukautisia.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri