Hae Anna.fi-sivustolta

Mikä inisijöissä viehättää?

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä plääh, 14.11.2006.

1. plääh Vierailija

Mikä ihme näissä nykyisissä miespuolisissa laulajissa on oikein vikana, kun järjestään inisevät kuin eunukit? Esim. Justin Timberlake on ulkonäköäänkin myöten kaikkea muuta kuin miehekäs. Yök!

2. mustista laseista Vierailija

Katsoin eilen telkkarista pätkän Bonon konsertista. Miksi ihmeessä tuokin mies vetää lähes aina mustat lasit päähänsä?

Mitä fiksua on pitää laseja sisällä?

3. auh Vierailija

Just, olen samaa mieltä. Suomi jätkät on parempia ja komeempia.. nam.

4. anouk Vierailija

Samaa olen itsekin ihmetellyt maailman sivu!

5. Tarja T rulettaa Vierailija

Nuoria naislaulajiakin tuuppaa esiin vuosittain pilvin pimein. Lähes kaikilla on ohut kimakka ääni. Missä ovat koulutetut laulajat? Liian kevein perustein pääsee nyt levytyshommiin.

6. Njaaa Vierailija

Bonollahan nyt on ihan helvetin hyvä ääni ja mitä tulee sen lasien pitoon, niin on kuulunut sen imagoon ja ajat sitten (tosin jotkut haluavat tummilla laseilla peittää esim; sen kuinka pöllyssä ovat)
    Kimitys taitaa nyt vaan olla IN....kohta varmaan Räikkönenkin levyttää :) Timberlaken taas ei tarvitse kun katsoa mikkiin niin johan kassat kilisee, se kun on teinien ja vähän vanhempienkin suosiossa!
    Enkä nyt ole mikään Timberlake fanitus, mut ei näis suomi uroiskaan kyl oo niinku senkään vertaa ihailtavaa...rumia kun saatanat tai sit lastentarhasta revittyjä....siinähän sitä! :)

7. !! Vierailija

Mitä, musta just nimenomaan Suomalaiset urokset on tosi upeita,
    olen niin suomalainen, että suomi uroita ei Amerikan pellet voita, eikä moni
    muukaan ulkomaan eläjä, nåin vaan on näreet.

Olaanko me Suomalaiset tosiaan kateita, siis kamoun, oman maan
    upeille mies laulajille. Ho, ei voi olla totta. Tai on se, juuri oman ikäseni
    26- 30v. jopa omat kaverini on oikeesti kateita, puheista paistaa
    se kateus. Jokainen voi kokeilla jos on kanttia ja ääntä, jospa joku lev.yhtiö
    kiinostuis juuri sinun demosta...... kateet hei, kokeilkaa.

Nostan hattua niille jotka ei jostain "idiootti" kisoista nouse julkisuuteen,
    vaan omalla osaamisella ja sitkeydellä. On sen verran tietoa näistä asioista.
    Ei, älä ymmärä väärin, minä en osaa laulaa, mutta muutama julkkis tuttu
    osaa ja hyvin osaakin.

8. Makuasia Vierailija

Vaatii huikeata taitoa laulaa hallitusti myös falsetissa. Justin osaa senkin. Ja paljon muuta. Kuunnelkaa enemmän kuin yksi biisi.

Mun karvat saa nousemaan inhosta sellaiset äänet kuin se akuankkamainen jänkätys ACDC:n laulajalla, Teräsbetonin huuto, tää kappale mikä-lie-vanha-iänikuinen en muista bändiä "Still loving you..." se laulajan ääni on jotain ihan karseeta naukunaa.

9. Niin musta Teräsbetonin laulaja on just yks parhaita, siis osaa laulaa.
    Olen kuullut tän J.A:an laulavan myös perus rockkia kuin hempeitä biisejäkin.
    Osasi sen upeasti, loistava ääni hänellä ja selvä, saa sanoista selvää.

Suomen parhaita laulajia. Tosi lahjakas, osaa soittaa kitaraakin hyvin kuin sitä
    bassoakin ja rumpuja. Säveltää/sanoittaa ja sovittaa biisejä, siis lahjakas.
    Tiedän tämän siksi, koska olemme olleet samalla lukio luokilla.
    Aivan älyttömän verbaali kaveri. No tulipa puolustus puhe.
    Juuri siksi koska tunnen hänet. Hyvä tyyppi, myös laulajana.

10. Sanoisinko Vierailija

Että Sonatan laulajalla on ääni joka viiltää täydellisesti sydämeen, jos meinaan pitää etsiä laulajia suomesta jotka homman osaavat!!!

11. +++ S Vierailija

S A voi viddu, että oikein viiltää sytämmeen, anna mun nauraa,
    .... Naurankin........ hö, hö, meinaan tukehtua.
    Paskin bändi mitä voi olla.Ei iskeny meikään livenä, .. töööt, oli kun
    lämmin kissan maito.

12. C.a Vierailija

Sonata on täys kymppi, kandee kuulla (jos ei viel kuullut)
    Jeps ja solistil ihan pikkasen mahti ääni!

13. unve Vierailija

Jeps, sonta musa on sori vaan, mitäänsanomatonta.
    Olen kova heviä kuunteleen, mutta sonta on yksi yöks.

Makuja erilaisia, älä tyrkytä tollasta paskaa, musasta tai hevistä
    et tiedä mitään. Sonta joutaa tunkiolle.

14. susuki Vierailija

No jos saan valitan inisijä-Justin Timberlaken ja vaikka Rammsteinin miehistäkin miehekkämmään laulajan välillä, niin kyllä mieluummin kuuntelen Timberlakea. Ei ininä miestä pahenna!

15. !! Vierailija

Niin ei ininä miestä pahenna. Kuuntelen yleensä mielellään tenori äänisiä
    laulajia, ovat vaan upeita, Sellainen matala möreä ääni on kamala.

16. Ei mies voi inistä. Miehellä on luonnostaan kaksiääninen ääni. Ja naisella se yksiääninen. Eikö totta?

17. Mikseivät kauniimman äänen omaavat ihmiset saisi inistä?

18. ! Vierailija

Niin ketkä kauniimman äänen omaavat? Kyllä niitä löytyy.

19. En vaan kestä sitä että ihmiset tekevät sellaisen virheen kuin: suomalainen="Suomalainen". Antakaa anteeksi että tulin tänne lisäämään näinkin turhan viestin, mutta näin mones törmäys tuohon kieliopilliseen raiskaukseen sai kupin nurin... jatkakaa...

20. heiiiii Vierailija

Keskellä lausetta voi kirjoittaa sanan suomalainen myös pienellä,
    jatkakaa.................

21. Suomalainen nimenomaan kuuluu kirjoitaa pienellä keskellä lausetta, suomalainen, ruotsalainen, jyväskyläläinen. Näin.

22. Tarkoitin viestini "heiiii" -nimimerkille, joka kirjoitti, että keskellä lausetta VOI kirjoittaa...

23. heiii Vierailija

Näin..sory, siis KUULUU kirjoittaa.
    Apuva.. oletteko taas näitä kielipoliiseja, vai kieli poskessa.

Armoa meille taviksille. Heh, heh.

24. timberlakki Vierailija

Myönnän inhonneeni Justinia ennen mutta hänen uusista biiseistään tykkään, olisiko kundi vähän aikuistunut?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri