Mikä miestä vaivaa

  • Viestiketjun aloittaja Rean
  • Ensimmäinen viesti
Rean
Moikka.

Mieheni on nelikymppinen ja painiskelee keski-iän kriisissä..

Seksi on aina ollutmahtavaa muttanyt on jokin muuttunut..

Hän ei enää halua niin paljon seksiä ja minä taas olisin aina valmiina. Hänsyyllistääminua asiastaja sanoo ettei hän pysty tyydyttämään minua niin usein ja kertoo ajattelevansa ettei riitä minulle.
Nyt hän on alkanut katsomaan netistä nuorten naisten alaston kuvia ja lesbokuvia.
Minä koen olevani ruma koska hän ei ole ennen tehnyt tällaista.
En pysty enää nauttimaan seksistä samalla tavoin kuin ennen.
Mitä tämä nyt oikein on????
 
vierailija
Miehesi tarvitsee stimulanttia lisäksi teidän kahden väliseen seksiin. Asiaa voisi verrata siihen kun nainen käyttää hieromasauva seksin yhteydessä. Kun vanheneminen niin seksi ja sen tarpeet muuttavat muotoaan. Olen kuullut tai lukenut että vanhana orgasmin voi saada pelkästään koskettelusta. Monilla miehillä testosteroni taso alkaa laskemaan ja vaikka erektio saavutettaisiin niin laukeaminen hankaloituu. Epäonnistumiset lamauttavat halukkuutta puhumattakaan siitä jos puoliso syyllistää. On aika siirtyä uusiin keski-ikäisten kokeilevaan ja sallivampaan seksiin se kannattaa.
 
Rean
Kiitos vastauksestasi
Tämä tilanne on alkanut aivan yllättäen ja tuntuu todella oudolta.

Olisiko sinulla tai jollain muulla antaa vinkkejä millaista esileikkiä ja seksiä nyt tarvittaisiin?.

Olen aina ollut halukas kokeilemaan uutta mutta tuntuu ettei mies ole nykyään mihinkään tyytyväinen
 
vierailija
Vastasin sinulle ja jatkan. Miehesi ei tavallaan katsele niitä lesbo naisia naisina vaan hänen mielenkiintonsa on siinä mitä naiset toisilleen tekevät katsohan kun hänellä ei ole vaginaa niin hänen mielikuvituksensa kutittaa, jos ymmärrät. Meillä on puolisoni kanssa tapana katsella yhdessä eroottisia filmejä ja olen huomannut että juuri naisten keskeinen seksi kiihottaa häntä. Sitten tarkastelemme samalla kun filmi pyörii ja yleensä jossain vaiheessa se menettää merkityksensä. Mutta pointti on siinä että mies saa tarvitsemansa stimulantin. En ole itse kiinnostunut filmeistä mutta minua kiihottaa kun mieheni nauttii. Uskon että teillä on nyt keskustelun paikka siitä mikä sinua kiihottaa ja vastaavasti mikä miehesi saa syttymään. Älä soimaan itseäsi koska miehesi rakastaa sinua valitettavasti vain se "nuoruuden kanivaihe" on takana. Nyt on panostettava laatuun eli kumpikin nauttii mistä?
 
vierailija
Rakastelemme ... onpa hankalaa kun känny korjaa vaikka kuinka yritän. Itse otin mukaan sauvan koska pelkkä perusakti ei enää tuottanut orgasmia johtunee hormonitoiminnasta ja iän tuomasta tuntoaisti heikkenemisestä. Aina emme rakastele vaan katselemme filmejä ja pidän miestäni hyvänä muuten. Usein se kuitenkin johtaa NS yhteiseen seksiin.
 
Rean
Kiitokset vastauksista!

Eilen otin asian puheeksi ja ensin meinasi tulla riita mutta näytettyäni hänelle tämän viestiketjun sain hänet puhumaan.
Ongelmana on ollut puhumattomuus, nyt vasta tiedän mitä hän nykyään haluaa.. Ja hän kuuntelin mistä minä tykkään.
Ongelma itselläni on rakastelun aikana se, että olen alkanut miettimään liikaa miten minun pitää olla ja nauttiikohan mies. En ole vähään aikaan pystynyt enää niin paljon nauttimaan seksistä.. Ennen ejakuloin aika runsaasti mutta ne ovat jääneet
 
vierailija
Hieno homma että avasitte toisillenne ovia hyvän seksin saloihin. Kun muistaa sen että seksi on kuin väripaletti, josta voi valita mieleisensä yhdistelmän sopivaan vireeseen niin laatu on taattu.
 

Yhteistyössä