Mikä naisen pyllyssä viehättää ?

  • Viestiketjun aloittaja Pyllypimatsu
  • Ensimmäinen viesti
Pyllypimatsu
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
 
Keski-ikäinen ja pyllytön
Elleihin voisi perustaa omakehu osaston hyvännäköinen, muodokas, nuorekas, seksikäs ja kaunis viesteille. Siellä voisivat sitten kaikki tätä omaa ulkomuotoansa niin arvostavat kilpailla kauneudestaan ja muodoistaan ja lähettää vaikka kuviakin toisille.

Niin ja onnea uudelle hyvälle pyllylle.
 
Sinkkumies 51v
Minua ainakin kiinnostaa ja ihailen naisten "sopivan pyöreätä" pyllyä kun taas naisten rintojen koolla ei ainakaan minulle ole läheskään sellaista merkitystä. Sellaisista "megameijereistä" ainakin minulta loppuu mielenkiinto lyhyeen. Samoin kuin "poikamaisen" pyllyn omaavat ja muutenkun liian laihat naiset eivät saa minua syttymään. Mutta sellainen sopivasti pyöreä ja leveäpyllyinen nainen saa katseeni kääntymään, sillä pitäähän naisessa olla sitä jotakin mistä ottaa kiinni.
 
V.I.P.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyllypimatsu:
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
Tuskin kukaan on kiinnostunut pelkästä pyllystä, kokonaisuus ratkaisee. Naisen askellus on myös ratkaiseva pyllyyn nähden, myös kokonaisuuteen. Kadulla tapaa joskus tosi viehättäviä kävelytyylejä. Joidenkin pyllyt on lähes paikallaan kävellessä, kun taas joillakin se tekee viehättävää ja seksikästäkin liikettä. Mitä tulee tämän päivän mannekiineihin, ja siihen miten heille opetetaan kävelemään muotinäytöksissä. Minun mielestäni tämän päivän mannekiinit kävelevät, kuin heillä olisi lonkkavika. Nämä olivat siis minun mielipiteitä.
 
kiittämätön kissa
Viimevuoden puolella oli iltapäivälehden kysely suomalaisille (julkkis)miehille. Kysely oli yksinkertaisuudessaan seuraavanlainen: -Peppu vai tissit? Peput voittivat ylivoimaisesti, taisi olla 90% peppujen hyväksi. Tässä ei siis alettu saivartelemaan mistään kokonaisuuksista, ei luonteenpiirteistä tms.

Ap:lle ("pyllypimatsu" -voihan itku, mitähän tuo nikki sinusta kertoo?) sanoisin, että omituisia keskusteluita käyt kapakoissa. Jos itselleni tullaan höpöttämään pylly- ja tissijuttuja annan miehen ymmärää, ettei hänen seuransa ole suotavaa. Antaa tosi junttimaisen kuvan miehestä, jos hän tuntemattomalle naiselle alkaa selittämään naisen intiimipaikkojen paremmuutta.

Muutenkn tuo kuumana käyminen lähinnä huvittaa. Itselläni on ystävätär joka on ihan simpsakka ja nuorekas keski-ikäinen nainen. Häneen myös kaikki miehet rakastuvat ja käyvät kuumana -omasta mielestään. Oikeasti nämä miehet ovat vain peruskohteliaita.

Minäkin saan säännöllisesti jopa töissäni kohteliaisuuksia miehiltä. Itseäni ne lähinnä ärsyttää. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku ventovieras mies minun ulkonäöstäni ajattelee.
 
rvaX
Samaa mieltä kuin "kiittämätön kissa". Jos joku mies tulee minun kuulleni kommentoimaan ulkonäköäni olen joko eskynyt totaalisen väärään seuraan ja/tai pukeutumisellani/käytökselläni jotenkin onnistunut antamaan halvan vaikutelman. Tämä "päin naamaa" kommentointi on sinänsä yksi suomalaisten miesten perusvirheitä (vaikka moni varmaan luulee olevansa hyvinkin kohtelias). Em. syystä en mielelläni mene suomalaiseen kapakkiin ilman "valmista" miesseuralaista, moni viinan villitsemä mies ei edes tyydy pelkkään kommentointiin vaan haluaa väkisin edetä kosketteluasteelle.
 
D. Morris
Pitääkö tämä asia vääntää taas rautalangasta?

En aloita: "Jo muinaiset roomalaiset..."

vaan silloin, kun vielä apina-aikoinamme kuljimme pääsääntöisesti neljällä raajalla tai ainakin rystyset maata viistäen, naaraan takapuoli antoi merkin paritteluhalukkuudesta ja valmiudesta. Kas kun se sijaitsi normaalilla katselukorkeudella. Erityisen voimakkaan viestin antoi serkkujemme punapersepaviaanien naaraiden takamus. Sillon pyllyllä oli suora viestintävaikutus.

Sitten, kun aloimme kävellä kahdella jalalla, näkökentän korkeus nousi ylemmäs. Enää kanssaelikoiden takapuoli ei ollutkaan katseen korkeudella. Naaraiden rinnoista tuli ikäänkuin vastine peräpäälle. Rintojen välinen vako alkoi vastata pyllyposkien välistä vakoa ja näin alkoi rintojen esiinmarssi. (miksi muuten monet naiset käyttävät ruskeaa huulipunaa?)

Silti kuitenkin geneettinen muistimme muistaa kiinteät pystypyllyt ja räystäspeput, jotka edelleen herättävät eläimen meissä (miehissä). Toisaalta joidenkin naisten takapuoli antaa olettaa heillä olevan ns. vanhan kansan takapillun, jota on parhainta lähestyä koiratyylillä (vrt. am.engl 'doggie style')

Siksi pylly kiinnostaa!
M.O.T.
 
Xy1
Muualla maailmassa positiiviset kauneuskommentit otetaan tyytyväisenä vastaan, mutta suomalaiset perus junttinaiset luulevat heti, että heitä pidetään huorina. Sitten kun miehet eivät osoitakaan kiinnostusta, niin miehiä pidetään moukkina. Yritä siinä sitten selvitä naisten kanssa. Pylly kiinnostaa aina enemmän kuin tissit. Kunnon päärynäpylly vie kaiken huomion.
 
Hohhoijakkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Muualla maailmassa positiiviset kauneuskommentit otetaan tyytyväisenä vastaan, mutta suomalaiset perus junttinaiset luulevat heti, että heitä pidetään huorina.
No, ei varmasti oteta. Jos kapakkaan menet ihan mille asioille tahansa vaikka keskellä päivää, saat kyllä kuulla olevasi hyvännäköinen ja myös takamuksestasi. Myös kaduilla kuuluvimmat kohteliaisuudet tulevat laitapuolen kulkijoilta. Siksi ihmettelen ap:n avausta. Että pitää ihan nettisivuilla kysellä kumpi merkitsee enemmän pylly vai rinnat. Voiko turhempaa kysymystä enää olla? Kuin teini-ikäisten kysymystunnilta. Miten täysi-ikäinen nainen(?) voi vielä kysellä moisia?
 
osihteeri
Kyllä mua töissäkin usein sanotaan herkkupepuksi, eikä pelkästää kapakoissa ja katujen laitapuolilta.
Kohteliaisuutena otan nämä kommnetit, enkä vedä herneitä joka välissä.
P.S Tissipuolikin on kunnossa, eli kokoa ja näköä riittää. Silti neljä viidestä kommentista tulee takapuolesta ja vaan yksi tisseistä. Eli ilmeisesti tämä seksuaalihärintä vouhkaminen on tehnyt tehtävänsä.
 
Urpojen ojentaja
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijakkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Muualla maailmassa positiiviset kauneuskommentit otetaan tyytyväisenä vastaan, mutta suomalaiset perus junttinaiset luulevat heti, että heitä pidetään huorina.
No, ei varmasti oteta. Jos kapakkaan menet ihan mille asioille tahansa vaikka keskellä päivää, saat kyllä kuulla olevasi hyvännäköinen ja myös takamuksestasi. Myös kaduilla kuuluvimmat kohteliaisuudet tulevat laitapuolen kulkijoilta. Siksi ihmettelen ap:n avausta. Että pitää ihan nettisivuilla kysellä kumpi merkitsee enemmän pylly vai rinnat. Voiko turhempaa kysymystä enää olla? Kuin teini-ikäisten kysymystunnilta. Miten täysi-ikäinen nainen(?) voi vielä kysellä moisia?
Voitko osoittaa missä kohtaa tällä ketjulla on kysytty "pylly vai tissit"?

[viestiä moderoitu]
 
Hohhoijakkaa
Kysymys: Voitko osoittaa missä kohtaa tällä ketjulla on kysytty "pylly vai tissit"?

Vastaus: Avauksen lopussa: Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?

Kommentti: Opettele sinäkin "muiden ojentelija" lukemaan ymmärtäen.
 
no huh
Alkuperäinen kirjoittaja Pyllypimatsu:
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
Jos miehet oikeasti kävisivät kuumina suhun, ei sun enää tartvitsisi kerjätä niiltä kommenttia jollain keskustelupalstalla! Säälittävää, että keski-ikäisellä naisella on noin huono itsetunto! Todella kuin jossain teini-ikäisten kysymystunnilla,niin kuin joku jo kirjoittikin...
 
Heikki Häntä
Alkuperäinen kirjoittaja jorma kovanen:
seksikkäin. Pieni pyllyisen pikkurouvan nussiminen takaapäin on parasta mitä mies voi kokea
Jesh! Se on kivaa. Kiihoittavaa molempien osapuolten kannalta on kuvitella kiimaisen pikkurouvan pikkukikkelinen mies seuraamassa avuttomana aktia sivusta.
 
baarimikko
"Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?"

Kysymys osui ihan oikeaan, sillä varsinkin bodarimiehet, kunnon atleetikot tietävät ihan omasta kokemuksesta, korvaako hyvä pylly heillä rintojen pienuuden.

Naisille tuota kysymystä ei kannata ihan oikeesti esittää, sillä useimmat naiset kokevat rintojen pienuuden haitaksi. Saisit ehkä vastauksen, että taidat olla tyrkky kun peffaasi mainostat. Pitkän takin tai teltan alta sitä ei edes huomaisi. Mutta jos baaritiskillä työntää pyllynsä esiin, niin varmaan joku ohikulkevista miehistä läpsäyttää pakaralle, ja örisee, että onpa pylly.

Siinä on sitten hyvä haastaa hänet seksuaalisesta häirinnästä ja ahdistelusta.
 
Paha Veli
Ns. 'Seksuaalisessa häirinnässäkin' häiritsevyys riippuu siitä kuka häiritsee. Miellyttävän henkilön lähestyminen ei tunnu seksuaaliselta häirinnältä. Epämiellyttävän henkilön lähestyminen sitävastoin on sellaista. Kauneus on katsojan silmässä ja häiritsevyys lähestyvän habituksessa. Niin se vain on
 
TöpöHäntä
Alkuperäinen kirjoittaja Heikki Häntä:
Alkuperäinen kirjoittaja jorma kovanen:
seksikkäin. Pieni pyllyisen pikkurouvan nussiminen takaapäin on parasta mitä mies voi kokea
Jesh! Se on kivaa. Kiihoittavaa molempien osapuolten kannalta on kuvitella kiimaisen pikkurouvan pikkukikkelinen mies seuraamassa avuttomana aktia sivusta.
Rouvalla ei ole pieni, vaan isohko, mutta aaaahh niin seksikäs pyöreä pylly. Hän joskus kiusaa minua ajatuksella, kuinka hän saisi takaapäin aivan valtavaa tojoa, ja minä en pääsisi estämään. Saisin vaan tuskissani puristella pikku kikkeliäni ja nähdä, kuinka jättikulli kuokkii ruovan huorahtavaa takapuolta, samalla kun kiimaine ulina kuuluisi hänen suustaan.
Noh, hän tietää itsekin, että kiihotun ja pikkukikkelini taas kovettuu ja ruiskaisee pienen harmaan spermanoron nokastaan käteeni.
 

Yhteistyössä