Mikä naisen pyllyssä viehättää ?

  • Viestiketjun aloittaja Pyllypimatsu
  • Ensimmäinen viesti
Pearly without farenheit
Alkuperäinen kirjoittaja Kupitsa:
"Ai kropasta..? Sehän on sullottu korsettiin, ei näytä kovin sporttiselta eikä kauniilta eikä kiinteältä. Mutta makunsa kullakin."

Eikö sulla valopäällä ole huumoria.
On huumoria ja rutkasti, siksi alennun vastaamaan ultranopeaan havaintoosi. ; )
Ottaen huomioon V.I.P:n aikaisemipia kirjoituksia voisi korsettinainen todellakin olla hänen ihannenainen.
On hienoa että kaikille löytyy ihailija. Mutta miksi usein lössähtäneet miehet pitävät hoikista naisista? Kuvittelevatko he että omaisuus tai äijämäisyys tekevät miehestä haluttavan tai miehekkään..? Minua suorastaan kuvottaa kun ylipainoinen rahvas tuijottaa.
 
baarim
Edellä oleva kuva on kaunis kuvana, taitava asettelu ja valaisu. Jotenkin se silti herättää ajatuksen, onko nainen kuvassa aito. Selän muoto ja pakaroiden pyöreä tiukkuus voisi olla myös nuoren miehen vartalosta. Ihka oikeat "poikatytöt" maailmalla voivat näyttää juuri tuolta.

Toisaalta naisvartalon fitnesihannehan on lähellä nuoren miehen olemusta. Yhden kuvakulman perusteella ei voi tietää, kumpaa sukupuolta kuvan henkilö edustaa.
 
Reksa66
Arvostella tai kommentoida voi niin kovin monella tavalla. Itse pidän ehkä niljakkaimpana ja samalla naurettavimpana tällaisille palstoille pesiytynyttä (omasta mielestään) sivistynyttyä älymystöä, joka oikeasti kuvitelee moiseen ihmisryhmään kuuluvansa ja joka samalla on myöntänyt itselleen oikeuden katsella muita alaspäin pitkin nirpistelevän nenänsä vartta. En vain ymmärrä tuollaista asennetta, eli taidan todella olla täysi tollo, onneksi onnellinen sellainen :D

Ei tästäkään, eikä tälläkään kertaa yhteisymmärrystä synny, joten totean, että olen sanottavani sanonut. Rauhaa kaikille, Ugh.

 
baarimille
Nainenhan tuo on, noin upea ampiaisvyötärö ei voi olla miehellä. Mun siskolla on just samanalainen. Mulla taas on kapee lantio. Haluisin olla yhtä kaunisvataloinen tiimalasi. Kuva ei todellakaan ole manipuloitu. Olet vaan tottunut tasapaksuun vartaloosi.
 
Clarissa
Olen 45 vuotias nainen.Olen luonnonvaalea hiukseni ulottuvat pitkälle selkään,minulla on sirkeä pieni nenä ja hyvät hampaat.Vartaloltani olen hoikka,kurvikas ja pituuteni on 178 cm.Silmäni ovat kirkkaan siniset ja saan hymykuopat,kun hymyilen.Minulla on myös hyvä,vaalea kuulakas iho.Silti olen yhä sinkku! Eikö miehet halua sitoutua kauniiseen naiseen vai missä on syy,että olen vielä yksin??
 
vastauksia
Alkuperäinen kirjoittaja Clarissa:
Olen 45 vuotias nainen.Olen luonnonvaalea hiukseni ulottuvat pitkälle selkään,minulla on sirkeä pieni nenä ja hyvät hampaat.Vartaloltani olen hoikka,kurvikas ja pituuteni on 178 cm.Silmäni ovat kirkkaan siniset ja saan hymykuopat,kun hymyilen.Minulla on myös hyvä,vaalea kuulakas iho.Silti olen yhä sinkku! Eikö miehet halua sitoutua kauniiseen naiseen vai missä on syy,että olen vielä yksin??
Sorry vaan honey, mutta jos olisit oikeasti niin kaunis kuin kuvittelet olevasi, olisit kyllä tuohon ikään mennessä saanut miehen, varsinkin kun kerran sellasta ilmiselvästi elämääsi hingut. Toisaalta ongelmasi syynä saattaa olla ilmeinen epätoivosi ja / tai sisälukutaidottomuutesi(satuitko huomaamaan, ettei viestisi milllään tavalla liity ketjun aiheeseen?).
 
V.I.P.
Kauneus, kuten tiedämme, se on katsojan silmissä. Paljon riippuus siitä, millaisissa "maisemissa" nuo mainitsemasi silmät, nenä ja hampaasi ovat. Jos nainen on aivan täydellinen, (yleisellä arviolla) hänesä alka ajan myötä erottua pienen pieniä virheellisyyksiä. Kun taas "tavallisen" naisen ulkonäkö kaunistuu päivä päivältä jonkun silmissä. Näin se vaan on. Mielestäni kauneudessa ei pidä unohtaa sitäkään, kuinka sitä kauneutta kannetaan ja kävelytetään. Kauniisti kävelevä nainen on sinänsä mukavaa katsottavaa. Katse, hymy, vartalon eleet, viehättävä ja naisellinen ääni. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, ja mielestäni "paketti" kokonaisuudessaan ratkaaisee.
Mitä tuohon linkittämääni kuvaan tulee, se on aito, ei manipuloitu.
 
baarim
Oletko V.I.P. itse kuvannut, jos voit olla varma kuvan aitoudesta. Kuvien manipulointi onnistuu kyllä häkellyttävän hyvin. Ehkä nainen on todella harvinaisuus, mutta omaan silmääni kyllä pistää naisen kovin pitkä selkä, vaikka hiukset sen osin peittävätkin. Lisäksi selän keskiosa on kummallisen leveä verrattuna vyötäröön ja takamukseenkin. Hänellä täytynee olla laaja pallean alue. Tuollianen vaikutelma itselleni kuvasta tulee, mutta peffa on kyllä pyöreä eikä roiku.

Tai jos kuvan naisen vartalon ylä- ja alaosa ovat hänen, niin ehkäpä selkää on kuvassa venytetty. Hyvin harva kuva on vailla manipulointia varsinkin netissä.
 
en tiedä muista
mutta minua tämä jatkuva kuvien linkittely häiritsee. Ne pidentävät turhaan ketjua, eivätkä pääsääntöisesti anna mitään oleellista lisää ketjun sisältöön.

Pääsääntöisesti kuvat muuten ovat manipuloituja, tavalla tai toisella, se on nykyään peruslähtökohta.

Siihen en ota kantaa onko kuvassa naisen vai miehen takamus. Mitään erityisen naisellista siinä ei kyllä ole, vaan kyseessä lienee nuoren tytön kuva. Se että vanhempi mies valitsee ideaalikseen hyvin nuoren naisen takamuksen, on sitten asia aivan erikseen ja kertoo kyllä jotain, kuten joku jo tuolla yllä huomauttikin.
 
pöpöti
Mulla on sellainen vähän JLo-tyyppinen persaus. Lantio on aavistuksen kapoisempi ja tissit isommat. Mutta pylly on sellainen pyöreä ja terhakka. Varsinaisesti lihava en ole, mutta viitisen kiloa voisi tiputtaa painosta.

Pitkään luulin, että kaikki miehet inhoavat tuollaista vartaloa, sitten tapasin mieheni, jolle kuitenkin kelpasin. :D
 
kaikkia sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä muista:
mutta minua tämä jatkuva kuvien linkittely häiritsee. Ne pidentävät turhaan ketjua, eivätkä pääsääntöisesti anna mitään oleellista lisää ketjun sisältöön.

Pääsääntöisesti kuvat muuten ovat manipuloituja, tavalla tai toisella, se on nykyään peruslähtökohta.

Siihen en ota kantaa onko kuvassa naisen vai miehen takamus. Mitään erityisen naisellista siinä ei kyllä ole, vaan kyseessä lienee nuoren tytön kuva. Se että vanhempi mies valitsee ideaalikseen hyvin nuoren naisen takamuksen, on sitten asia aivan erikseen ja kertoo kyllä jotain, kuten joku jo tuolla yllä huomauttikin.
Törkeää väittää kuvan tyttöä miehekkääksi. Olen itse tuon mallinen vaikka olen synnyttänytkin pari kertaa. Olen vain ikäni liikkunut. Eipä ole kukaan koskaan tullut minua sanomaan miehen näköiseksi vaan aivan jotain muuta. Jos kuvassa olis ollut joku sellumaakari niin varmaan se olisi sitten miellyttänyt ja ollut naisellinen. Sitä paitsi, ei kenelläkään tuntemallani miehellä ole tuollaista kroppaa, todellakaan!! On tainnut vaan pimeässä tullut nähtyä alastomia miehiä jos tuon sekoittaa mieheen..
 
Clarissa
Alkuperäinen kirjoittaja vastauksia:
Alkuperäinen kirjoittaja Clarissa:
Olen 45 vuotias nainen.Olen luonnonvaalea hiukseni ulottuvat pitkälle selkään,minulla on sirkeä pieni nenä ja hyvät hampaat.Vartaloltani olen hoikka,kurvikas ja pituuteni on 178 cm.Silmäni ovat kirkkaan siniset ja saan hymykuopat,kun hymyilen.Minulla on myös hyvä,vaalea kuulakas iho.Silti olen yhä sinkku! Eikö miehet halua sitoutua kauniiseen naiseen vai missä on syy,että olen vielä yksin??
Sorry vaan honey, mutta jos olisit oikeasti niin kaunis kuin kuvittelet olevasi, olisit kyllä tuohon ikään mennessä saanut miehen, varsinkin kun kerran sellasta ilmiselvästi elämääsi hingut. Toisaalta ongelmasi syynä saattaa olla ilmeinen epätoivosi ja / tai sisälukutaidottomuutesi(satuitko huomaamaan, ettei viestisi milllään tavalla liity ketjun aiheeseen?).
Mutta onhan nimimerkki VIP laittanut kuvankin miehen mieleisestä naisesta,joten eikö tämä sovi siihen kuvaan? Olenhan kuin tuo kuvan nainen...siis takaapäin!?
 
V.I.P.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää on:
Mikä järki linkittää kuvia? [Moderoitu]

Kuva havainnollistaa keskustelun aihetta, että sinäkin ymmärrät mistä aiheesta ketjulla kirjoitellaan. Kuten tämä viestisi kertoo, olet aivan pihalla aiheesta. Katso ettet palellu!

Ps: Käytän hyvin vähän alkoholia. Sitä on kymmeniä litroja kätteni ulottuvilla; Toimistolla, huvilalla, ja tietysti kotona, vieläpä jokaisessa kerroksessa. (3krs) Koita jaksaa.
 
Kysynpähän
Alkuperäinen kirjoittaja V.I.P.:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää on:
Mikä järki linkittää kuvia? [Moderoitu]

Kuva havainnollistaa keskustelun aihetta, että sinäkin ymmärrät mistä aiheesta ketjulla kirjoitellaan. Kuten tämä viestisi kertoo, olet aivan pihalla aiheesta. Katso ettet palellu!

Ps: Käytän hyvin vähän alkoholia. Sitä on kymmeniä litroja kätteni ulottuvilla; Toimistolla, huvilalla, ja tietysti kotona, vieläpä jokaisessa kerroksessa. (3krs) Koita jaksaa.
Eikös sinun pitäisi olla jo Ruotsissa liikematkalla... vähintäänkin?
 
"selevä"
Miksi "joidenkin" täytyy jatkuvasti vakuuttaan alkoholinkäyttöänsä tai käyttämättömyyttään -selkeästi siinä(kin) on ongelma. Ei taida "hissi"kulkea ihan sinne "kolmanteen" kerrokseen saakka, vaan pysähty kuin metro itikseen.
 
Yks eukko
En itse ole koskaan ajatellut, että mulla on maailman paras peppu. Useampi mies on tuonut tämän julki. Enkä todellakaan ole mikään teinityttö.
Minkä minä miesten mielipiteille voin.
 
Hannatätinen
Alkuperäinen kirjoittaja "selevä":
Miksi "joidenkin" täytyy jatkuvasti vakuuttaan alkoholinkäyttöänsä tai käyttämättömyyttään -selkeästi siinä(kin) on ongelma. Ei taida "hissi"kulkea ihan sinne "kolmanteen" kerrokseen saakka, vaan pysähty kuin metro itikseen.
Ehkä tämän vuoksi:

"Eilen, 12:54
tyhmää on,jep (vierailija)
Mikä järki linkittää kuvia? Halpismehu-ukko ei tietty livenä pääse katsomaan... Ei oo hyvin assiet vanhalla juopolla."

Olen ennenkin lukenut vipin haukkumisia ja haluan puolustaa häntä(en ole vip) Hän kirjoittaa mielenkiintoisesti ja mielenkiintoisia avauksia. En ole huomannut että kirjoittaisi humalassa. Tyhmää haukkua täällä ketään. Sinä ""selevä"" paljastat ainoastaan itsesi moisilla kirjoituksilla. Hyvä vip.
 
Ihqi avauksii täällä
"Olen ennenkin lukenut vipin haukkumisia ja haluan puolustaa häntä(en ole vip) Hän kirjoittaa mielenkiintoisesti ja mielenkiintoisia avauksia. En ole huomannut että kirjoittaisi humalassa. Tyhmää haukkua täällä ketään. Sinä ""selevä"" paljastat ainoastaan itsesi moisilla kirjoituksilla. Hyvä vip."

Yksinkertaiset kirjoitelmat vaikuttavat tyhmistä ihmisistä "viksuilta" (etenkin kun ne kirjoittaa oma sivupersoona). Koita jaksaa.
 

Yhteistyössä