Mikä naisen pyllyssä viehättää ?

  • Viestiketjun aloittaja Pyllypimatsu
  • Ensimmäinen viesti
peppulainen
Alkuperäinen kirjoittaja D. Morris:
Pitääkö tämä asia vääntää taas rautalangasta?

En aloita: "Jo muinaiset roomalaiset..."

vaan silloin, kun vielä apina-aikoinamme kuljimme pääsääntöisesti neljällä raajalla tai ainakin rystyset maata viistäen, naaraan takapuoli antoi merkin paritteluhalukkuudesta ja valmiudesta. Kas kun se sijaitsi normaalilla katselukorkeudella. Erityisen voimakkaan viestin antoi serkkujemme punapersepaviaanien naaraiden takamus. Sillon pyllyllä oli suora viestintävaikutus.

Sitten, kun aloimme kävellä kahdella jalalla, näkökentän korkeus nousi ylemmäs. Enää kanssaelikoiden takapuoli ei ollutkaan katseen korkeudella. Naaraiden rinnoista tuli ikäänkuin vastine peräpäälle. Rintojen välinen vako alkoi vastata pyllyposkien välistä vakoa ja näin alkoi rintojen esiinmarssi. (miksi muuten monet naiset käyttävät ruskeaa huulipunaa?)

Silti kuitenkin geneettinen muistimme muistaa kiinteät pystypyllyt ja räystäspeput, jotka edelleen herättävät eläimen meissä (miehissä). Toisaalta joidenkin naisten takapuoli antaa olettaa heillä olevan ns. vanhan kansan takapillun, jota on parhainta lähestyä koiratyylillä (vrt. am.engl 'doggie style')

Siksi pylly kiinnostaa!
M.O.T.

Ihana vastaus! :D

Itselläni on pyöreä ulkonava peppu ja nuorena oli komplekseja kamalasti tämän takia. Olen nyt oppinut tajuamaan että Luoja ei antanut kauniita missinkasvoja eikä siroja raajoja eikä pitkää paksua kiharaa hiuspehkoa. Mutta antoi upean pyllyn! ;)
 
sohvfvfis
Naisen pylly .Joillakin on niin kauniit perät että alkaa pumpusta ottamaan kun katsoo sellasia.Etenkin sirorakenteisilla naisilla kireet farkut tuovat seksinnäköisen pepun esille.Olen jopa saanut nauttia tollasesta herkkupeffasta.Kivasti pyöreät pallerot,silee iho.Naisessa on mukavaa rassattavaa.Ilman meikkiäkin.
 
Mies 50
ap:lle vastaisin että kai se on se sama siinä naisen pyllyssä kuin miehenkin.
Hyvännäköinen ja kiinteä kiinnostaa. Ja eiköhän ne naiset katso miestä myös edestä päin...........suurella mielenkiinnolla, ainakin jotkut.
Minulle on kiitettävän riittävästi sanottu että minulla on hyvin eroottinen peppu. Olenkin urheillut puolet elämästäni ja pitänyt kroppani kunnossa.
 
no
Miten se pylly korreloiko se jotenkin suhteen onnistumista?

Mitä pylly vaikuttaa? Jos se vaikuttaa katsojaan, niin helpottaa siihen tutustumista; vähän kuin mato koukussa? Mutta mitä sitten tapahtuu?
 
Hymyillen :)
Alkuperäinen kirjoittaja joku heebo:
[viesti moderoitu]

Ihan mielettomia kuvia! Mutta, jospa laitettaisiin noita sinne seksi osastoon? Tama kun on parisuhdepalsta?

Tulee ihan mieleen, etta kohta varmaan poistetaan ja tosi herkkua olivat. :)

 
miesminäkin
Kyllä pylly on tärkeämpi kuin rinnat. Samoin vyötärön suhde lantioon. Suhteettomat jättirinnat ovat kauhistus. Tämä siis jos pelkkää ulkonäköä ajattelee. Hyvät kasvot pelastavat paljon, huonot taas pilaavat kauneimmankin vartalon.
 
prioriteettityyppi
Eihän mikään korvaa mitään, mutta yksikin kiva on parempi kuin ei yhtään.

Kauneus lisää aistikkuutta. Kauneutta voi katsoa tai koskea kun on kyse mainitsemastasi ruumiinosasta ja tilanne on tietynlainen.

Peppua tärkeämpää kuitenkin on ihmisen sydän.
 
prioriteettityyppi
Alkuperäinen kirjoittaja miesminäkin:
Kyllä pylly on tärkeämpi kuin rinnat. Samoin vyötärön suhde lantioon. Suhteettomat jättirinnat ovat kauhistus. Tämä siis jos pelkkää ulkonäköä ajattelee. Hyvät kasvot pelastavat paljon, huonot taas pilaavat kauneimmankin vartalon.
Juup. Jotenkin sellaiset pumpatut silikonirinnat liian laihassa kropassa kertoo enemmän korvien välin tyhjyydestä kuin aidosta ihmisestä. Luotaantyöntävää... ei voi mitään. Toisalta olen ajatellut että ehkä heillä on heikko itsetunto ja kaipaavat hyväksyntää millä keinolla hyvänsä. Harmi jos ei muuten hyväksyntää saa.
 
Meesmees
Alkuperäinen kirjoittaja Pyllypimatsu:
Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
Korvaa. Moninkertaisesti.

Kauniissa pyllyssä viehättää muoto ja esteettisyys. Se on kuin taidetta ihastelisi. Rauhoittaa ja kiihoittaa samaan aikaan.
 
Sivhos
Naisilla kireet farkut,tuovat kivasti esille naisellisuuden.Miten he saavat noin kireet farkut jalkaansa?Onko kiree olo,hankaako,puristaako,ahdistaako?Soma peffa kyllä tulee nätisti esille.
 
onhan meillä
No minun mielestä rinnoilla ei ole niinkään väliä muutenkaan. Mutta kyllä hyvä pylly saa mielenkiintoni heräämään herkemmin, koska siitä huomaa että nainen pitää itsestään huolta ja kaiken lisäksi se korostaa neisellisia muotoja hienosti.
 
dfhtgh
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
Se,että se haisee paskalle
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä