Mikä naisen pyllyssä viehättää ?

  • Viestiketjun aloittaja Pyllypimatsu
  • Ensimmäinen viesti
Panija
Alkuperäinen kirjoittaja TöpöHäntä;8832873:
Rouvalla ei ole pieni, vaan isohko, mutta aaaahh niin seksikäs pyöreä pylly. Hän joskus kiusaa minua ajatuksella, kuinka hän saisi takaapäin aivan valtavaa tojoa, ja minä en pääsisi estämään. Saisin vaan tuskissani puristella pikku kikkeliäni ja nähdä, kuinka jättikulli kuokkii ruovan huorahtavaa takapuolta, samalla kun kiimaine ulina kuuluisi hänen suustaan.
Noh, hän tietää itsekin, että kiihotun ja pikkukikkelini taas kovettuu ja ruiskaisee pienen harmaan spermanoron nokastaan käteeni.
Vaimollani on hiukan leveä ns. neekerinpeppu, voi jestas että tuli irstailltua nuorempana tuon pyllyn kimpussa. Paras kokemus oli eräissä synttärijuhlissa jossa koko porukka pantiin isännän toimesta lattialle siskonpetiin nukkumaan, jokainen oli tietysti hemmetinmoisessa jurrissa. Eräs vieraista kipaisi heti vaimoni vierelle ja minä toiselle puolelle, varoitin miestä hiplaamasta vaimoani. Vaimollani oli kuviosukkahousut ja minihame päällä, tosi seksikäs asu mielestäni. Heräsin yöllä pimeässä huoneessa ja viereltäni kuuluva ähinä paljasti mitä vaimoni touhusi. Kokeilin kädellä niin siinähän se kaverin kyrpä souti vaimoni pimpsassa eestaas, röyhkeä mies jatkoi loppuun asti vaikka käskin lopettamaan. Sukkahousut olivat rullalla nilkoissa ja minihame lattialla, rintsikat ja paidat oli nakattu jo pois aiemmin. Vaimon vinkui panemisen tahdissa ja tärisi miehen laskettua siemenensä häneen. Käänsin vaimoni pyllyn itseeni päin ja survaisin litimärkään pilluun kankeni ja rynkytin pikapanon loppuun asti. Sellainen hutsu on minun rakas vaimoni, asiasta ei puhuttu jälkeenpäin ja oudosti tuo paneminen kiihotti toisen miehen jälkeen...
 
Viisaus
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?

Mukavuus ja yhteinen halu ratkaisevat, Vaikutat tosi hyvältä naiselta.
 
Viimeksi muokattu:
Niksu87
Kun olin ylä asteella sekä ruotsin että enkun nais opeilla oli sellaset pylyt että en voinu keskittyä opintoihi ollenkaa. Aattelin että se kuka noita on pannut on varmaa kuollu sydämme pysähdyksee ku nii kovat orkut ja ekstaasi olo. Onneks molemmilla oli miehet jotka toivon mukaan hoitivat jyystämisen joten ainakaan neitsyitä eivät kumpikaa olleet kun molemmilla oli omia lapsia ja toisella jo lapsen lapsikin tulossa että kovia pano naisia olivat kyllä.
 
jytky
Kun olin ylä asteella sekä ruotsin että enkun nais opeilla oli sellaset pylyt että en voinu keskittyä opintoihi ollenkaa. Aattelin että se kuka noita on pannut on varmaa kuollu sydämme pysähdyksee ku nii kovat orkut ja ekstaasi olo. Onneks molemmilla oli miehet jotka toivon mukaan hoitivat jyystämisen joten ainakaan neitsyitä eivät kumpikaa olleet kun molemmilla oli omia lapsia ja toisella jo lapsen lapsikin tulossa että kovia pano naisia olivat kyllä.

Minkälainen pylly oli suomen kielen opella? Niin huono, että lintsasit tunneilta?
 
Viimeksi muokattu:
no tuota noin..
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?

..joo siellähän on se kiinalainen penni minne ne miehet haluaa.
 
Viimeksi muokattu:
seilaaja-merellä
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
Pyllymafia
 
Viimeksi muokattu:
miksusir
kyllä korvaa itse olen hulluna pyllyyn
.........

Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
 
Viimeksi muokattu:
kuumana
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
 
Viimeksi muokattu:
pyllyfani
Jos naisella on oikein herkullisen näköinen , pyöreä ja kiinteä pylly, ei mies voi kauniimpaa näkyä kuvitellakaan. Sen hyväileminen ja kuolaaminen on tosi nautinnollista. Se voi johtaa mahtavaan seksiin.
 
ei kuules nyt
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
kyllä on outoa, että keski ikäinen nainen vielä aattelee ja miettii ettäpä ' onko miun peffa tarpeeksi kuuman näköinen miehille? ja haittaako mun pienehkot rinnat jollekin tyypille joka on VAIN horny, eikä muuta.
Onko se kivaa jos joku mies haluaa sut vain sun perseen takia??? ;-D
 
Viimeksi muokattu:
Joku
Naisen pylly .Joillakin on niin kauniit perät että alkaa pumpusta ottamaan kun katsoo sellasia.Etenkin sirorakenteisilla naisilla kireet farkut tuovat seksinnäköisen pepun esille.Olen jopa saanut nauttia tollasesta herkkupeffasta.Kivasti pyöreät pallerot,silee iho.Naisessa on mukavaa rassattavaa.Ilman meikkiäkin.[/QUOT

Totta totta, joka sana Peppu ➡
 
Viimeksi muokattu:
uuuuh
Vaimollani on hiukan leveä ns. neekerinpeppu, voi jestas että tuli irstailltua nuorempana tuon pyllyn kimpussa. Paras kokemus oli eräissä synttärijuhlissa jossa koko porukka pantiin isännän toimesta lattialle siskonpetiin nukkumaan, jokainen oli tietysti hemmetinmoisessa jurrissa. Eräs vieraista kipaisi heti vaimoni vierelle ja minä toiselle puolelle, varoitin miestä hiplaamasta vaimoani. Vaimollani oli kuviosukkahousut ja minihame päällä, tosi seksikäs asu mielestäni. Heräsin yöllä pimeässä huoneessa ja viereltäni kuuluva ähinä paljasti mitä vaimoni touhusi. Kokeilin kädellä niin siinähän se kaverin kyrpä souti vaimoni pimpsassa eestaas, röyhkeä mies jatkoi loppuun asti vaikka käskin lopettamaan. Sukkahousut olivat rullalla nilkoissa ja minihame lattialla, rintsikat ja paidat oli nakattu jo pois aiemmin. Vaimon vinkui panemisen tahdissa ja tärisi miehen laskettua siemenensä häneen. Käänsin vaimoni pyllyn itseeni päin ja survaisin litimärkään pilluun kankeni ja rynkytin pikapanon loppuun asti. Sellainen hutsu on minun rakas vaimoni, asiasta ei puhuttu jälkeenpäin ja oudosti tuo paneminen kiihotti toisen miehen jälkeen...
mulkunpitäjäiä nää nykyajan miehet! ennen tommone kaveriki pieksettii. noh eiän nää nykyajan liitot kestäkään kun annetaan vieraille.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkäpä..
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
ai miesten takiako painaat mieltä sun pyllystä? hei, kuules nyt, vaikka naisella olisi perse kuin Orkalla ei ne miehet välitä, kunhan olet hyvällä tuulella ja halukas seksiin.
 
Viimeksi muokattu:
King
Hyvä perse on melko lailla makuasia, muokattu ei omasta mielestäni oo hyvä oikein. alkuperäinen, luonnollinen, ite tykkään, mitä kattelen mielellään, eilen viimeks kattelin koko illan semmosta ja sitä edellisenä päivänäkin oli melko hyvä, näkee niitä välillä mut ei joka päivä!
 
King
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.

En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.

Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
Uskon että ei ihan, kyl ite tykkään isoista tisseistä ja hyvästä perseestä, vähä se on sääli on jos jollakin naisella on hyvä perse mut mitäänsanomattomat tissit kuten nystyrät lähinnä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä