Mikä naisista paras kullin koko ?

  • Viestiketjun aloittaja Make 54
  • Ensimmäinen viesti
Kyy
Tyytyväinen eukko

Mun ukon kulli on semmonen 25 cm ja halkaisijaltaan n 6 cm. Sillä kun minua keihästää, niin huuto lähtee lähes joka kerta. Enkä kyllä ole katunut isomulkkuisen oriin naimista hetkeäkään. On oltu yhdessä jo 10 v ja vielä nussitaan 4-6 kertaa viikossa. Että tyttöset, minun vittu on kyrpää saanut, mutta ei vielä tarpeeksi.

T: Vittuunsa tyytyväinen lutka
 
miees
Penikseni pituus vaihtelee 15-16.5 cm ja paksuus 12-13cm... onko tuo ihan hyvä? seksiä en ole vielä harrastanut ja olen epävarma peniksestäni koska täällä kaikki sanoo että on 20cm. Haluaisin kuulla asiallisia vastauksia... Ja kasvaako tuo pituus vielä, kun olen vähän päälle 15 ja puol vuotta ja pituuskasvukin jatkuu?
 
Hyvä on
Penikseni pituus vaihtelee 15-16.5 cm ja paksuus 12-13cm... onko tuo ihan hyvä? seksiä en ole vielä harrastanut ja olen epävarma peniksestäni koska täällä kaikki sanoo että on 20cm. Haluaisin kuulla asiallisia vastauksia... Ja kasvaako tuo pituus vielä, kun olen vähän päälle 15 ja puol vuotta ja pituuskasvukin jatkuu?
Hei pelivehkesi on aivan loistavan kokoinen. Älä usko kaikkia tänne kirjoitettuja juttuja. Tottakai pelimiesten mukaan sen pitää olla vähintään 50 cm ja termospullon paksuinen, niin ettei se sitten mahdu mihinkään. Siis olet ihan ok.
 
Viimeksi muokattu:
nami
Minun miehelläni on todella iso vehje ;) , oioioio ku se on ihana, nytki alan saada jo orkkuja namnam ,onneks saan tänäään JA KUNNOLLA EN MEINAA ODOTTAA , ekaks sen pitää nuolla mut märäks & kuumaks että, ei sattuisi nii paljoo :);;)
 
pieni mies
Minulla on todella hieno tyttöystävä ja seksi on taivaallista. Munani on vain 10cm pitkä ja 2,5 cm paksu , mutta tyttöystäväni nauttii siitä todella. Vahvuuteni on se, että pystyn panemaan todella kauan ja kovaa ja tyttöni saa herkästi orkun ja niitä tulee useita ennenkuin minä laukean. Tosin hän osaa antautua täysin virran vietäväksi ja on tosi äänekäs naidessa, kun nauttii niin suunnattomasti, ettei voi hillitä itseään, kun kyrpä tekee niin saatanan hyvää.
Alkuaikoina nussimme monta kertaa joka yö ja monesti jo päivälläkin, kun tapasimme. Hän kiskoo aina minulta housut jalasta ja alkaa imemään pikkuista seksi kuntoon ja kohta alkaa hurja pano ja pimppi saa kyytiä. Kyllä nuorena on ihana nussia, kun on kiva tyttö kaverina ja saa lasketella täysillä. Huomenna tapaamme taas ja mulla pullottaa jo housussa , kun ajattelen, että kohta taas saa.
 

Yhteistyössä