Mikä oli ensimmäinen juttu jonka sait pilluusi sisälle?

  • Viestiketjun aloittaja Johanna32
  • Ensimmäinen viesti
Johanna32
Ja paljonko oli ikää ja miltä tuntui ja ääntelitkö jotenkin?

Mulla ensimmäinen juttu oli tylsästi vain tamponi 11-vuotiaana ja sekin sattui. En kuitenkaan voihkinut.
 
nössö
Taisi mullakin olla tamponi mutta sehän ei tosiaan ole miellyttävän tuntuinen.
Ensimmäiset pimppiin tarkoituksella työntämäni asiat oli tietysti ensin sormet ja sitten tuli kokeiltua jotain pientä ja kapeaa... ainakin työnsin pimppiin hammasharjan varren, kyniä, joitain sopivan mallisia lelujen osia mutta kyllä sormet tuntui parhaimmilta kunnes joku - oltiin jo silloin teini-ikäisiä - oli kokeillut kurkkua ja kehui.
Ostin hyvin kapean kurkun ja pesin sen huolellisesti. Sormilla ensin aiheutin kiihottumiskosteuden pillussa ja sitten nussin itseäni sillä kurkulla. Tuntui mahtavalta, kurkku oli hieman käyrä ja se taisi lisätä hyvän olon tuntua. En uskaltanut kauan kokeilla mutta kun se toinen tyttö kysyi että sainko orkun niin tajusin että jotain oli siis vielä kokematta.
Onneksi olin yksin kotona kun kokeilin uudelleen. Kurkku tuntui liukuvan syvemmälle ihan itsekseen ja sitä seuraava oli jotain ihan uskomatonta. Nyt ihan naurattaa mutta eka orkku oli makea.
 
sammallikka
Oma sormi kai ekaks, no jos otetaan ulkopuolinen juttu niin vuotta nuoremman alakerran pojan pippeli. Seksivalistus kuuskytluvun lopulla ei ollut oikein hanskassa, niinpä kumpikaan ei oikein tienny miten ollaan sillai. Minä tiesin sen verran että pippeli laitetaan pimpin sisälle. Eihän pojan pippeli sesonut vaan sormin sullottiin sisälle. Siinä maattiin liikkumatta, no kivaltahan se tuntui noinkin. Vuotta myöhemmin sitten jo tiesimme molemmat enemmän ja teimme oikeesti. Se oli sitten eri juttu :).
 

Yhteistyössä