Hae Anna.fi-sivustolta

Mikä on upein tai "upein" työpaikalta saamasi joululahja?

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä Pohj.-Savosta, 01.01.2007.

1. Pohj.-Savosta Vierailija

meillä oli tänä vuonna oikein joulupapereihin käärittynä firman pipo ja 2 heijastinta. Lahjan arvo ehkä 2e...Että näin kovasti tänä vuonna arvostettiin.

2. mnb Vierailija

Meillä on yleensä ruokalahja. Kasvissyöjänä olisin mieluummin ilman ko. lahjaa kuin ottaisin vastaan laatikollisen kuollutta eläintä.

3. Anni62 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Me saatiin vuosia sitten kartanon isännältä jossa mieheni on töissä laatikollinen broilereita ja kyllä syödyksi tuli.
    Välillä tuli valmiita ruokalaatikoita ja kaikki tuli aina syödyksi.
    Nykyään antaa rahaa ja suklaata sekä ison kukkakorin.

4. monkey Vierailija

Työnantaja on antanut lahjaksi mm. Arabian Storybirdsit. Yleensä Iittalaa (mm. Aurora viinilaseja) tai Arabian tuotantoa. Eipä tule itse ostettua, kun ovat sen verran hintavia. Arvostan itse kovasti.

5. Tea Vierailija

Mies sai entiseltä työpaikalta mm. huonolaatuisen firman logolla varustetun pyyhkeen, firman yhteistyökumppanin mainoskrääsää, ja kulahtaneenmatkahuovan.

Nyt nykyiseltä työpaikalta tuli ensimmäinen joululahja, 3 pulloa viiniä (puna, valko ja kuohuva) sekä erilaisia juustoja + suklaalevy. Itse olen ollut sellaisissa työpaikoissa ettei lahjoja ole jaeltu...Tänä vuonna tosin uudessa paikassa minäkin ja sain ison kynttilän+ lahjakortin erääseen kauppaketjuun. Ihan tyytyväisiä siis oltiin =)

6. tärkeysjärjestys. Vierailija

Paras on joulukortti jossa lukee, että ko. firma on ostanut esimerkiksi uuden laitteen lastensairalaan.

7. Pohj.-Savosta Vierailija

tällaisesta lahjasta olisin todella tyytyväinen. mutta en jaksa ymmärtää että työnantaja antaa lahjan josta näkee heti että oikeasti ei haluttaisi antaa mitään mutta kun se nyt joku tapa on olevinaan, niin pistetään vaikka pipot.

8. kukakukka Vierailija

Inhoan lähes kaikkia joulukukkia ja saan kuitenkin niitä aina jouluisin korikaupalla. Raivostuttavaa! Eivät kaikki naiset pidä kukista, eikä joulukukista. Eräällekin sanoin, kun kysyi, mistä pidän, että en ainakaan kukista, vaikka suklaata mielummin, niin kuitenkin sain häneltä joulutähtikorin. Teki mieli heittää joulutähtikorilla ko. tyyppiä.

9. Fiia Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Paras joululahja oli, kun nuorena harjoittelijatyttönä sain joskus 1970-luvulla kilon suklaarasian. Se oli sellainen ylellisyys, johon en ollut tottunut.

Viime vuosien parhaisiin taitaa kuulua ihana paksu froteinen kylpytakki. Sellaista en ennestään omistanut, koska saunomme harvoin ja suihkusta tullessa kääräisen pyyheliinan vain ympärille.

Paras lahja olisi todella se, että työnantaja lahjoittaisi varatut lahja- ja korttirahat hyväntekeväisyyteen.

10. musta Vierailija

musta työnantaja saa lahjoa työntekijöitään, eikä antaa hyväntekeväisyyteen. jokainen saa itse antaa varoistaan hyväntekeväisyyteen, jos tahtoo.

Paras lahja vuorillinen fleese-takki. Huonoin alkoholi.

11. sussix Vierailija

Viime jouluna tyonantaja antoi pahvilaatikon missa sisalla oli pullo siideria, pullo rommia, rusinoita, kekseja, suklaata, jotain sailykkeita, etc. Sitten viela erikseen suklaarasian ja maljakon. Oli ihan kiva lahja!

12. ihan ok Vierailija

Meillä on saatu tekstiilejä Marimekosta, Pentikistä, herkkukoreja, lahjakortteja urheiluliikkeeseen...

13. AD(HD) Vierailija

Saatiin mainostoimistolta asiakaslahjaksi lahjakortti ennustukseen, kävin siellä paikan päällä ja olin hyvin tyytyväinen, erilainen lahja tosiaan, ja toi paljon vielä jälkikäteenkin hyötyä.

14. iso firma Vierailija

meillä on ollut laidasta laitaan talomme tuotteita ja oheis-krääsää, mutta paras oli mielestäni juustokoti ja sopiva valkoviini. Viinistä en juurikaan perusta, mutta juustoista tykkään. Tosin, kaikki eivät.

15. Anteeksi mikä on juustokoti. Mitään joululahjoja en ole työpaikalta koskaan saanut.

16. äiti83 Vierailija

mieheni työpaikka antaa aina jouluisin punaviiniä ja avokkini on johtavassa asemassa niin saa yhteistyöfirmoiltakin jotakin lahjoja.. niin ja kaikki työntekijät ovat saaneet parina vuotena ainakin iittalan laseja.. samaa sarjaa.. ja niihin kuuluva viinikannu? sekä kaikkea muuta vastaavaa..

ihan kätevää kun ei tuollaisia tulisi mieleenkääs ostella!

17. autan sinua Vierailija

varmaan kyseessä juustokori. Kumma kun ihmiset ei osaa lukea jos sanassa on yksi kirjoitusvirhe... :)

18. iso firma Vierailija

Kiireessä kun kirjoittaa, voi tulla vahingossa vääriä kirjaimia.
    Todellakin, kyseessä oli juustokori.

19. eräs työntekijä Vierailija

Meillä ei työnantaja anna minkäänlaista joululahjaa. (Eräs suuri kaupunki.)

Se ihan riittäisi, jos esimies edes sanoisi Hyvää Joulua!

20. ni Vierailija

Mieheni on saanut tosi laadukkaita lahjojatöistä. Marimekon kylpypyyhkeitä, Hackmannin veitsisettejä, kerroskattilan... Siis oikeasti käyttökelpoista ja hyvää kamaa.Näin siis paperiteollisuudessa. Kaverini on alkossa töissä ja saivat yksi vuosi lahjaksi halpis varvastossut. TAlvella!!!

21. n47 Vierailija

Kaupungilla ollessa ei tosiaan saatu mekään juuri mitään. Talo saattoi torttukahvit joku vuosi tarjota ja kerran esimies toi oikein konvehteja. Tarjosi rasiasta jokaiselle yhden konvehdin ja toivotteli hyvät joulut.

Oli kiva silloin kuulla kun kaverini kertoi, että he saavat joka vuosi 500 markan lahjakortin citymarkettiin ja ostavat sillä aina perheelleen kaikki jouluruoat.

Nykyisestä työpaikasta saatiin viime vuonna teatteriliput kahdelle, kappaleen sai itse valita. Se oli ihan mukava.

22. Jouluherkkuja Vierailija

- Mukavimpia joululahjoja ovat olleet työnantajan kaikille ostamat joulukassit, jotka ovat täynnä kaikenlaisia herkkuja jouluksi - yleensä sellaista vähän kalliimpaa. Joskus on ollut mukana jokin joulukoriste, jouluisia lautasliinoja jne, mutta aika paljon kaikkea kivaa niissä vuodesta toiseen on ollut.
    - Aikaisempi työnantaja (melko pieni yritys) kustansi koko porukan oopperaan. Minulle oopperan ystävänä se oli hieno lahja, mutta toki kaikki eivät siitä pidä.

23. no .... Vierailija

No pitkään palveltuani valtiota, voin sanoa, että lahjoja ei ole näkynyt. Jos töistä ehtii
    yhtenä päivän kävaisemme juomassa pahvimukista kaffeen ja sen kanssa saa joulutortun.

24. miiisu Vierailija

Paras lahja on varmaan vuorillinen fleesetakki, jota olen käyttänyt jo monta vuotta. Laadukas ja hyvä takki. Huonoin havupallo, jolle ei ollut paikkaa kerrostalohuoneistossa.

Monta vuotta kaupungilla ja valtiolla lahjoitta, joten nykyisin yksityisen palveluksessa tuntuu mukavalta, kun muistetaan - ja vielä hyvillä laadukkailla lahjoilla.

25. marras-joulu Vierailija

Osallistun itse liikelahjojen hankintaan yrityksessä, jossa työskentelen. Annamme vain upeita lahjoja, jotka on tarkkaan mietitty tunteella ja järjellä. ;)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri