Hae Anna.fi-sivustolta

Mikä on upein tai "upein" työpaikalta saamasi joululahja?

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä Pohj.-Savosta, 01.01.2007.

1. kuntatyönantaja Vierailija

juu ei täällä kunta sektorillakaan joululla mässäillä, toisaalta kuntalaisten veromarkoillahan me elämme. Jouluateria on kun itse maksaa ja ehkä glögit ja tortut on jonain aamuna kahviossa tarjolla.

2. valtiolla Vierailija

Itse työskentelen valtiolla, meillä ei lahjoja jaella, ja pikkujoulutkin on maksulliset, yleensä jonkun 15 e. Pari vuotta ollaan nyt käyty joululounaalla.

Mieheni työskentelee kuntayhtymälle, ja siellä on lahjoina annettu mm. marimekon isoja pyyheitä, pentikin ja arabian astioita ym. ja pikkujouluissakin ruokaa ja juomaa saa ilmaiseksi.

Että näin valtion ja kunnan verovaroilla.

3. Höh Vierailija

Meillä firma laittaa nykyään henkilöstön joululahjarahat hyväntekeväisyyteen. En tosin usko että sinne hyväntekeväisyyteen menee yhtä paljon rahaa kun kului aikaisemmin noin 700 henkilön joululahjoihin, joita olivat mm. Marimekon pyyhesetti, Hackmanin tuotteita ja Marimekon suuri pöytäliina...

4. työläinen Vierailija

Ei meillä anneta joululahjoja alempitasoisille työntekijöille, vaikkakin teemme töitä kaikille. Näkymätöntä sakkia.
    Ulkopuolelta urakoitsijoilta tulevat joululahjat menevät ylempitasoisille ns. paremmille. Kassitolkulla ja yrittävät salaa kuskata kotiin. Talvitakkeja, alkoholia, jotain säilykkeitä, suklaata.
    Esimies ei edes sano hyvää joulua ja on häipynyt kotiin hyvissä ajoin, ennekuin työpäivän pitäisi virallisesti päättyä. Kunnallinen ala, että sillee.

5. ssh Vierailija

Miksei esimiehet jakaisi edes joskus itse saamiansa lahjoja myös alaisilleen. Kuitenkin yhdessä monet tavoitteet saavutettu ja palveltu asiakkaita kaikki. Ottaa päähän kun ite+muut "työläiset" ei koskaan saa mitään ja esimiehen pöytä notkuu jos jonkinlaisista lahjoista. Aiemmin olin pankissa töissä ja saatiin tuulipukuja, rahaa, jne.Nyt ei mitään.

6. Tuula. Vierailija

Delicard-lahjakortti on ollut yli muiden.
    Lisäksi arvostan myös laadukasta punaviiniä.

Pyyhkeet, astiat ja muut krääsät, oli ne Marimekkoa tai Iittalaakin, toivoisin jäävän väliin, sillä oma maku on aina oma maku. Ja logopainatettuja tuotteita ei kehtaa edelleen lahjoinakaan antaa...

7. kinkkua... Vierailija

Onhan niitä tullut kaikenlaisia... villapaitaa, kinkkua ja lahjakorttia.. olen itse pienessä firmassa töissä joten saan vähän erilaiset lahjat joka vuosi. mieheni on töissä isossa firmassa ja siellä jaetaan näitä yrityksen logoilla merkattuja paitoja ja pyyhkeitä ja kaikkea muuta tavaraa.. muulloinkin kuin jouluna... jokaisessa on aina firman logo. alkaa tavarat jo pursua kaapeista ulos..;)

8. dubiduu Vierailija

Hieno oli lahja, kun kaikki sai hyvälaatuisen ja ihan "merkkiä" olevan setin muistaakseni suihkusaippuaa ja kosteusvoidetta tms. Miehille miehinen tuoksu, naisille naisellinen. Kälylleni annoin sitten tuon paketin, kun lievän hajusteallergian takia en itse käytä hajusteita. Harmitti pirusti, "omaa" hajutonta merkkiä ollut vastaava paketti olisi ollut aika samanhintainen, eli olisi voinut pomo käydä minulle moisen laittamassa. Pieni firma kyseessä, pomo itse henk koht kävi ostoksilla, ja kyllä siitä minun hajusteallergiastani oli puhetta ollut, kun nimenomaan minun takiani esim käsisaippua vessassa vaihdettiin hajuttomaan. Mutta kälyni ilahtui eli mikäs siinä sitten kuitenkaan loppujen lopuksi :)

9. tonttuileva muori Vierailija

Eräässä työpaikassani saimme joka vuosi lahjaksi suklaarasian. Nykyisessä paikassani olen saanut: kameran, punaviiniä (oli huonot ajat firmalla), omavalintainen herkkutilaus netin kautta jne Ihan kivoja lahjoja suklaarasiaan verrattuna. Tänä vuonna saamme Luhdan ulkoilutakin. Ei siis valittamista.

10. tonttu1235 Vierailija

Viime vuonna sain yritykseltä joululahjaksi pipon se lämmitti mukavasti ja tänä vuonna yrittäjä oli ostanut poisto erän ja saimme Rukkaset. Näin paljon meitä arvostetaan ja motivoidaan seuraavaan vuoteen...
    ps. mitähän kivaa ens vuonna

11. tonttu1235:lle Vierailija

varmaan kaulaliina ensi vuonna :)

Hyvää joulua sulle kuitenkin!

12. kaupan kassa Vierailija

Mutta se on kuitenkin tärkeintä että firma muistaa, on se sitten kahvia tai tuikkuja. Liitolta saatiin tänä vuonna presidentti kahvia 2 pakettia.

13. katkera pottu Vierailija

Kunta ei muista kuin johtavissa asemissa olevia. Muut saavat tyytyä siihen, että heillä on sentään juhlapyhät lomaa (kuten niillä johtajillakin).

14. Aniina3 Vierailija

Delicard-lahjakortille menee myös minun plussaääneni.
    ...Juhannuksena tuli herkuteltua sillä sitten oikein kunnolla ;)

Auton leasing-firma on muutamana vuotena antanut lahjakortin, jolla voi noutaa joulukuusen. Mielestäni kiva ajatus.

15. Paras... Vierailija

Olen psykiatrinen sairaanhoitaja yksityisellä puolella ja meillä annetaan mielestäni todella ihanat joululahjat. Yleensä on kauniisti pakattu herkkukori ja nykyisin on ollut mukana sellainen asia, jota me arvostamme työntekijöinä paljon. Elikkäs mentalwearin paita. Viime jouluna tuli kaikille paita jossa oli teksti RAJATAPAUS.

On kivaa, että työnantaja tukee myös mielenterveystyötä ostamalla näitä tuotteita.

16. joulukuusenkäpy Vierailija

Sain hienon joulukuusen joululahjaksi kotiin kuljetettuna.

17. äippä66 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Yksi parhaita lahjoja on ollut paketti jossa laadukkaat täkit ja tyynyt. Herkkukorit ovat olleet myös mieluisia.

18. koodari Vierailija

MacBook Air

19. leena_komul4 Vierailija

:) Meille sentään jaettiin secrid lompakot tänä vuonna. Optikkoliikkeen tarrat oli paketeissa ja laserkaiverrus. Hyvä tuote!

20. joulu18 Vierailija

Tilattiin firmalle tosi hienot reput ja juomapullot omalle henkilökunnalle joululahjaksi. Ostettiin samalla ylimääräsiä, joita annetaan liikelahjaksi asiakkaille. https://www.logolla.fi/

21. vierailija Vierailija

Vierailija vuodelta 2019:fazerin sinisiä konvehteja, ei sinällänsä paha, mutta itse en niistä sinisistä konvehteista välitä

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri