Hae Anna.fi-sivustolta

Mikä perunalajike

Viestiketju osiossa 'Juhlaruoka' , käynnistäjänä sarlot, 22.11.2006.

1. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    No minä en ole se joka täällä arvostelee toisten kirjoituksia. lyöntivirheitä tulee kelle tahansa. Jos arvostelee toisten kirjoituksia pitää kirjoittaa sitten itse kirjoittaa täydellisen virheetöntä suomea.

2. sivullinen2 Vierailija

Luepas nti Jx tuo viimeinen lauseesi! Ei oikein järjellinen.
    "..kirjoittaa sitten itse kirjoittaa..."...
    Lyöntivirhe on eri asia kun akrkea kielioppivirhe, virhe lauserakenteessa, itse sanassa tms. Turha sinulle pölvästille on mitään edes opettaa..

3. kirjoittaja Vierailija

Kirjoitin tahallisesti väärin ja eikös vaan, "se" korjasi... on sillä otsaa!

4. jaahas Vierailija

Jx ei enää tuolla keittiön puolella jakele "hyviä ohjeitaan" vaan mielummin tappelee täällä. Huomaa siis, että oikein rakastaa väittelyä. Joten älkää muut syyttäkö meitä muita. Olettehan huomanneet miten rauhallista täällä on silloin, kun Jx ei ole paikalla.

5. sarlot Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitti kaikille vastauksista. Teen rosamundasta perunalaatikkoni. Keskustelu päättyköön!

6. Olen kyllä sitä mieltä, että Jx ei aloita niitä tappeluita, vaan ensiksi joku kettuilee hänelle ja hän vastaa siihen samalla mitalla. Eli siksi jx:n poissa ollessa on rauhallista, kun kukaan ei voi silloin aloittaa hänen moittimistaan. Ainakin tällaiseen tulokseen näitä ketjuja lukemalla olen tullut, ettei se Jx mielestäni heitä sitä ensimmäistä kiveä kuitenkaan. Vai olenko ihan väärässä?

7. Luulen, Vierailija

että olet osittain väärässä. Luulisi, että Jx olisi nyt keittiön puolella, kun siellä on rauhallista. Hänpä vaan onkin täällä, missä voidaan jatkaa tappelua. Mikäänhän ei estä Jx:ää olematta vastaamatta näihin hänelle kirjoitettuihin kommentteihin. Se vasta olisi liian fiksua.

8. ...ei ole ketään, siellä ei voi keskustella tappelematta eikä tapellen.

9. image Vierailija

Taisit kuitenkin vähän nauttia tämän tappeluketjun lukemisesta, kun näin pitkään odotit sanoaksesi, että nyt riittää... Heh!

10. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Juuri näin. Eihän kukaan voi yksin keskustella.

11. ja nyt sit menit sen kuuluisan lauseesi taas laittamaan yhteen ketjuun siellä keittiön puolella..eli eikö sulla ole yhtään keittokirjaa... asiallinen ketju, sun kommentti sen sijaan ei sitä ole.. miksi täällä yleensä mitään kysellään? kaikilla luulisin keittokirjoja olevan, mutta vinkkejä voi kysellä mistä asiasta vaan ja monet kirjottelee töissä, jolloin niitä keittokirjoja ei nenän edessä ole. sulla ehkä on.

12. Häh Vierailija

No opettelisit sinäkin sitten keskustelemaan. Ei ole keskustelua, että sinä kerrot, miten pullat kuuluu leipoa ja kuinka sipulikeitto on tehtävä ilman sipulia sillä sinähän et sipulia syö. Eikös keskustelu ole mielipiteiden vaihtoa eikä vain niiden omien pakkosyöttöä muille?

13. Fiia Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Huomasin saman kommentin. Se ei kyllä ollut oikein asiallinen. Sellaisella saa muut ärsytettyä takuuvarmasti. Paitsi ettei siellä kukaan ole siihen mitään kommentoinut ja niin olisi paras. Kun ei kommentoida ilkeitä heittoja, ei synny kinaamistakaan. No, tämänkin olisi tietysti voinut jättää kirjoittamatta...

14. Imellettyyn perunalaatikkoon sopii kaikki kiinteät perunalaadut ja kaikki jauhoiset perunalaadut ja kaikki perunalaadut siltä väliltä. Imeltäminen tapahtuu vehnäjauhojen avulla.
    SIIRAPPIA LISÄTÄÄN SILLOIN KUN IMELTÄMINEN EPÄONNISTUU!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri